آلگری: طبیعی است فکر کنیم رئال شانس بهتری دارد؛ هجومی خواهیم بود

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

آلگری: طبیعی است فکر کنیم رئال شانس بهتری دارد؛ هجومی خواهیم بود

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

آلگری: طبیعی است فکر کنیم رئال شانس بهتری دارد؛ هجومی خواهیم بود

مکس آلگری، سرمربی تیم یوونتوس، معتقد است تیمش برای شکست دادن رئال مادرید فوق العاده باید متحد و یکدست بازی کند.

طرفداری- دو تیم یوونتوس و رئال مادرید، پس از دوازده سال، مجدداً در لیگ قهرمانان اروپا و مرحله نیمه نهایی روبروی هم قرار می گیرند. سرمربی یووه در نشست مطبوعاتی قبل از بازی گفت:

"وقتی ما در مورد نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا صحبت می کنیم، طبیعتاً در خصوص تیم های طراز اول صحبت می کنیم. وقتی شما در چنین بازی قرار می گیرید، انتظار ندارم که بگویم منتظر یک بازی فوق العاده باشید، چراکه چنین چیزی وجود ندارد، امّا ما به دنبال این هستیم که هم در دفاع و هم در حمله کارهای فوق العاده ای انجام دهیم. فکر نمی کنم دو تیم به دنبال 0-0 باشند، ما می خواهیم هجومی بازی کنیم و این نکته کلیدی برای سرنوشت بازی خواهد بود. آن ها قهرمان اروپا و مدافع عنوان قهرمانی هستند و پس طبیعی است شانس آن ها را از ما بیشتر بدانند. با این وجود، ما به این فکر نمی کنیم که چیزی برای باختن نداریم، اگر بازنده باشیم به فینال نخواهیم رسید. باید به این فکر کنیم که ما راه طولانی را طی کرده ایم و اکنون مقابل تیم بسیار قدرتمندی قرار می گیریم و باید از بیشترین شانسمان در این بازی استفاده کنیم."

آلگری درباره اینکه در ابتدای فصل بسیاری به موفقیت وی با یوونتوس باور نداشتند گفت:

"واقعاً حرفی در این خصوص ندارم. در نهایت چیزی که در فوتبال در نظر گرفته می شود، نتایج است، در ابتدای فصل همه فکر می کردند چه اتفاقاتی خواهد افتاد، امّا اکنون چیزی که باقیمانده نتایج است و این خود گویای همه چیز است. فکر می کنم نتایجی که با یووه کسب کرده ام خوب بوده است و این تنها برای من مهم است. "

سرمربی یووه درباره اینکه آنچلوتی بازی با سه دفاع را در بازی فردا رد کرده گفت:

"او به شما یک دفاع چهار نفره از سیستمش داد، من هم فقط یک دفاع چهار نفره به شما می دهم. او مربی است که من احترام خاصی برای او قائل هستم، او موفقیت های زیادی را در ایتالیا، انگلیس، فرانسه و اسپانیا تجربه کرده است و برای من به شخصه مربی قابل احترامی است."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 15 ارديبهشت 1394 | 11:41 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.