آنچلوتی: باید در کارهای دفاعی بهتر عمل کنیم؛ یووه با اتلتیکو فرق می کند

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

آنچلوتی: باید در کارهای دفاعی بهتر عمل کنیم؛ یووه با اتلتیکو فرق می کند

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

آنچلوتی: باید در کارهای دفاعی بهتر عمل کنیم؛ یووه با اتلتیکو فرق می کند

طـرفداری- به گزارش AS، سرمربی ایتالیایی رئال مادرید گفت:

ترکیب ابتدایی: "من تصمیم خود برای انتخاب ترکیب را گرفته ام اما نمی توانم چیزی را افشا کنم."

دیداری مشابه با بازی مرحله یک چهارم نهایی مقابل اتلتیکو: "این جدالی بسیار برابر خواهد بود. یووه با اتلتیکو فرق می کند؛ آنها ویژگی های دیگری دارند، بنابراین انتظار یک بازی متفاوت را دارم. یووه تیمی است که دوست دارد مالکیت توپ را در اختیار داشته باشد."

اعتماد به نفس: "یووه در طول چند سال گذشته عملکرد خوبی در لیگ داشته است. آنها روز شنبه به قهرمانی رسیدند و این اعتماد به نفس بیشتری به آنها خواهد بخشید."

به ثمر رساندن یک گل خارج از خانه کلیدی است: "آنچه اهمیت دارد این است که آنطور که می دانیم چطور، خوب بازی کنیم - و کیفیت خود را نشان دهیم. ما باید حمله کنیم به طوری که بتوانیم از بازی رفت نتیجه ای مناسب و معقول کسب کنیم اما مهمتر از آن، باید خیلی بهتر از چند بازی اخیر دفاع کنیم."

سه مدافع مرکزی: "من این را رد کرده ام. ما فقط به مدت 10 دقیقه در دیدار مقابل سلتا و 5 دقیقه پایانی مقابل سویا با این سیستم بازی کردیم."

بازی کردن بدون بنزما: "ما تنها زمانی دچار مشکل خواهیم شد که نتوانیم توپ را به گردش در آوریم - و یا اینکه حرکاتمان بسیار کند باشد. غیبت یک بازیکن روی چنین چیز هایی تأثیر نمی گذارد."

رامـوس: "او هنوز هم می تواند در خط میانی برای ما مفید باشد."

رئال مادرید تنها یک بار پیروز شده است: "یووه همیشه تیم جنگجویی بوده است. پیروزی در اینجا هیچوقت آسان نیست. بعد از قهرمانی فصل گذشته در این رقابت ها می خواهیم رؤیای خود را تحقق بخشیم. ما خیلی به آن نزدیک شده ایم و می خواهیم برای رسیدن به هدف خود تلاش کنیم."

چیچاریتو: "وقتی چیچاریتو همانطور که هست بازی می کند، برای ما مشکلی نیست. او واقعاً خیلی به ما کمک کرده است. وقتی او را برای حضور در تیم فراخواندم آماده بود، و همچنان به تیم کمک خواهد کرد چرا که برای ما بازیکن مهمی است. او هم می تواند از ابتدا به میدان برود و یا بعداً بدون هیچ مشکلی به عنوان بازیکن جانشین بیاید. او لحظات فوق العاده ای را سپری می کند و همه ما باید از آن لذت ببریم."

رابطه با هواداران یووه: "من دو سال به عنوان مربی در اینجا سپری کردم، و احساس بسیار نزدیکی نسبت به بخشی از هواداران و باشگاه دارم. در طول آن زمان چیز های زیادی آموختم. با برخی از هواداران مشکلاتی داشتم اما خاطرات من از نوع خوب است، و دوران حضورم در اینجا به من کمک کرد تا به عنوان مربی پیشرفت کنم."

تفکرات در آستانه بازی: "ما از لحاظ ذهنی و جسمی در شرایط خوبی وارد این مسابقه خواهیم شد؛ ما مشکلات مصدومیتی معدودی داریم اما با توجه به اینکه نیمکت خوبی داریم، به خوبی جای خالی آنها را پوشش داده ایم. برای رسیدن به فینال بهترین عملکرد خود را ارائه خواهیم کرد."

اظهارات پیرلو: "پیرلو بازیکن فوق العاده ای است. او فکر می کند برایش مثل یک پدر هستم؟ من هم او را مثل یک برادر می بینم. یووه بازیکنان فوق العاده ای دارد."

بیـل: "او کاملاً آماده است. او مصدومیتی جزئی داشت و ما به او زمان دادیم تا مطمئن شویم که به خوبی ریکاوری می کند. او به خوبی آماده شده است و در دیدار مقابل سویا 30 دقیقه فرصت دادیم و او سرحال به نظر می رسد."

ترکیب اصلی یووه: "آنها یکی از معدود تیم هایی هستند که بدون هیچ مشکلی می توانند با سه یا چهار مدافع بازی کنند. نمی دانیم فردا آنها چه نوع تیمی روانه میدان خواهند کرد؛ ما باید به سبک، هویت و ریتم خود پایبند بمانیم."

کریـستیانو: "او خوب است و روز شنبه نیز خیلی خوب بازی کرد. بنزما به این بازی نخواهد رسید اما ما خط حمله خوبی داریم. چیچاریتو در فرم خوبی است."

یووه و بسته شگفت انگیز: "اگر آنها به نیمه نهایی رسیده اند، به این خاطر بوده که شایستگی اش را داشته اند. تنها چهار تیم باقی مانده اند و یووه نیز فرصت خود را دارد. شاید آنها در چمپیونزلیگ امسال یک شگفتی باشند اما آنها یکی از مدعیان قهرمانی هستند. آلگری تیم بسیار متعادلی ساخته است و عملکرد خیلی خوبی دارند. این دیدار هیچ ربطی به دیدار های قبلی میان رئال مادرید و یوونتوس نخواهد داشت - هر دوی تیم متفاوت هستند و بازیکنان متفاوتی دارند."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 15 ارديبهشت 1394 | 11:39 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.