کاسیاس: جانلوئیجی بوفون، الگوی من است؛ کارلو آنچلوتی لبخند را به مادرید بازگرداند

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کاسیاس: جانلوئیجی بوفون، الگوی من است؛ کارلو آنچلوتی لبخند را به مادرید بازگرداند

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کاسیاس: جانلوئیجی بوفون، الگوی من است؛ کارلو آنچلوتی لبخند را به مادرید بازگرداند

ایکر کاسیاس در آستانه بازی حساس فردا شب، در مورد یوونتوس صحبت کرده است.

طرفداری- دروازه بان سی و سه ساله باشگاه رئال مادرید در آستانه بازی حساس در تورین، در مورد این بازی با گاتزتا دلو اسپرت مصاحبه کرده است:

بازی زیبا و هیجان انگیزی خواهد بود. هر دو تیم، بازیکنان مهمی دارند که هر کدام استایل متفاوتی از بازی را ارائه می دهند. دیدار سختی برای ما خواهد بود اما رئال تورین را با نتیجه ای فوق العاده ترک خواهد کرد. 

در مورد بازیکنان یوونتوس، چه چیزی می توانم در مورد جانلوئیجی بوفون بگویم؟  او الگوی دروازه بانی نسل من و نسل های بعدی است. برای افرادی مثل من که آرزوی دروازه بانی داشتند، بوفون راه را به ما نشان داد و ما آرزو داشتیم در راه او قرار بگیریم. آندره آ پیرلو فوق العاده است. او به گونه ای به توپ کار می کند که تماشایش لذت بخش است. آندره آ در همه چیز قهرمان است. او همان کیفیتی را دارد که هواداران فوتبال زیبا مانند من، پیگیر او شویم.

آلوارو موراتا، آینده است اما او همین حالا هم وضعیت خوبی دارد. این بازیکن همه چیز دارد: پای راست و چپ، سرعت، دریبل و هوش. او شماره نه تیم ملی خواهد شد. فرناندو یورنته می تواند بازی هایی که به بن بست می خورند را تغییر دهد. او در توپ های هوایی، عالی عمل می کند. 

 

کارلو آنچلوتی  لبخند را به مادرید بازگرداند. او به ما لیگ قهرمانان اروپا را هدیه داد که دوازده سال در انتظار آن بودیم. او در سال 2014 با کسب چهار جام، کاری کرد که هیچ کس نکرده بود.

فکر نمی کنم این مسئله که رئال در رقابت برای لالیگا است و یوونتوس فاتح سری آ شده است، فاکتور تاثیرگذاری باشد.  ما باید هر دو رقابت را جدی بگیریم. در لالیگا همه چیز دست بارسلونا است، اما در لیگ قهرمانان، همه چیز در دستان ماست.

آنها پوگبا را از دست داده اند و ما بنزما و مودریچ را در اختیار نداریم. با وجود اینکه پست راموس، هافبک دفاعی نیست، او در آنجا مستحکم ظاهر شده است. 

در دیدار بارسلونا و بایرن، دو تیم به خاطر تاثیرپذیری از پپ گواردیولا، از تاکتیک های شبیه به هم بهره می برند.

 

موافقم که بین کارلو آنچلوتی و ویسنته دل بوسکه، شباهت هایی وجود دارد. هر دو قهرمان هستند و از شیوه مشابهی برای مشاهده تیم استفاده می کنند. آنها به وجود شادابی و آسایش در ترکیب اهمیت می دهند و نسان مستبدی نیستند.  

بله، با بوفون موافقم که هر چه سن انسان بالاتر می رود، لذت قهرمانی بیشتر می شود. من اولین لیگ قهرمانان را در سن هجده سالگی بردم و تاثیر زیادی در من نداشت. حالا قضیه فرق می کند. من سال های زیادی برای بردن جام در اختیار ندارم. من به خوبی می دانم که ابدی نیستم. 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 14 ارديبهشت 1394 | 21:16 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.