سرخیو راموس: به تدریج بازی در خط میانی برای من راحت تر می شود

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

سرخیو راموس: به تدریج بازی در خط میانی برای من راحت تر می شود

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

سرخیو راموس: به تدریج بازی در خط میانی برای من راحت تر می شود

سرخیو راموس بعد از اینکه در جریان پیروزی 3-2 تیمش مقابل سویا برای دومین بار در این فصل به عنوان هافبک مورد استفاده قرار گرفت، معقتد است که اکنون خود را با این پست وفق می دهد.

طـرفداری- به گزارش فوتبال اسپانیا، راموس 29 ساله بعد از بازی گفت:

من فقط خودم را وقف گرفتن دستورات از مربی ام می کنم، و سعی دارم تا بهترین عملکرد خود را ارائه کنم. به تدریج پست هافبک برای من راحت تر می شود. برای من، مهمترین چیز این است که سرمشق خوبی از خود به جای بگذارم. اهمیتی نمی دهم که در کدام پست بازی کنم.  می دانستیم که بازی مرگ و زندگی خواهد بود. من می دانستم، چرا که به بازی در اینجا عادت کرده ام، اما ما سه امتیاز را کسب کردیم تا بارسلونا را مجبور به حفظ روند پیروزی کنیم.

او در مورد صحنه پنالتی گفت:

چنین چیز هایی در فوتبال رخ می دهد. این اولین خطای پنالتی نبود که مرتکب می شوم، و آخرین هم نخواهد بود. اشتباه من این بود که وقتی باید صبور می بودم، می خواستم سریع توپ را پس بگیرم.

تا زمانی که جام قهرمانی به یک تیم اهدا شود، ما موظف هستیم تا در بازی های خود پیروز شویم. این سخت است، چرا که بارسا تیمی با ثبات بسیار خوب است. سرنوشت عنوان قهرمانی در دستان ما نیست، بنابراین باید در هر مسابقه یک فرصت به خودمان بدهیم.

کریستیانو بازیکن بسیار خوش بینی است که با گلزنی زنده است و زمانی که موفق به انجام این کار نمی شود، خود را مجازات می کند. عملاً هیچ تردیدی در مورد او وجود ندارد و امیدوارم بتواند تا قبل از پایان فصل چند گل دیگر نیز به ثمر برساند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 13 ارديبهشت 1394 | 10:24 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.