آلگری: ارائه بازی فوق العاده مقابل رئال مادرید غیرممکن است

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

آلگری: ارائه بازی فوق العاده مقابل رئال مادرید غیرممکن است

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

آلگری: ارائه بازی فوق العاده مقابل رئال مادرید غیرممکن است

مکس آلگری، سرمربی تیم یوونتوس در نشست مطبوعاتی قبل از بازی فردای تیمش مقابل سامپدوریا، در خصوص جدال سه شنبه شب مقابل رئال مادرید نیز به صحبت پرداخت.

طرفداری- آلگری، سرمربی یووه، معتقد است که ارائه یک بازی فوق العاده مقابل مدافع عنوان قهرمانی غیرممکن خواهد بود، وی در این خصوص گفت:

"ما به دنبال ارائه یک بازی فوق العاده مقابل رئال مادرید نیستیم، این غیرممکن خواهد بود. ما باید بازی ارائه دهیم که به خودمان اطمینان داشته باشیم، بازی که برای شکست دادن رئال مادرید کافی باشد، وقتی تیمی به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا می رسد، قطعاً شایستگی آن را داشته است. حضور در جمع چهار تیم برتر اروپا، اتفاق خارق العاده ایست. مهم نیست که چه ترکیبی در زمین قرار می گیرد، این مهم است که شما بتوانید، بازی خوانی خوبی مقابل تیمی مانند رئال مادرید داشته باشید. آن ها از نظر تاکتیکی، بسیار پرشور هستند، چراکه آنچلوتی سرمربی آن هاست که بارها لیگ قهرمانان را فتح کرده است و از طرفی آن ها بازیکنان فوق العاده ای در اختیار دارند."

آلگری درباره حضور پوگبا مقابل رئال مادرید گفت:

"با ارزیابی هایی که از پزشکان دیدم، همه چیز خوب است و باید خوش بین باشیم. امیدوارم او را برای بازی برگشت در اختیار داشته باشیم. اگرچه مهم ترین مسئله این است که او به گروه تیم برگشته است و ما هنوز به او در ادامه سری‌آ و فینال کوپا ایتالیا نیاز داریم."

سرمربی یووه در خصوص اینکه آیا به فتح سه گانه فکر می کند یا خیر، گفت:

"می توانیم به هرچیزی فکر کنیم، امّا هر چیزی در جایگاه خودش باید در نظر گرفته شود. باید اول ببینیم اسکودتو را فتح می کنیم و آیا می توانیم به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کنیم. همه این ها مراحل سختی است که نشان می دهد که فتح سه گانه فوق العاده سخت است."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 12 ارديبهشت 1394 | 11:41 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.