رونالدو و افت محسوس در حساسترین مقطع فصل

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رونالدو و افت محسوس در حساسترین مقطع فصل

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رونالدو و افت محسوس در حساسترین مقطع فصل

رونالدو و افت محسوس در حساسترین مقطع فصل


کریستیانو رونالدو در روزهایی که رئال مادرید بیش از همیشه به گلزنی های او نیاز دارد، دچار افت محسوسی شده است.


به گزارش "ورزش سه"، سه بازی متوالی عدم توفیق در گلزنی و تنها یک گل در 5 بازی اخیر، نشان دهنده وضعیت نه چندان مطلوب کریستیانو رونالدو در هفته های اخیر است. هفته هایی که رئال در پی برتری در تمام بازی های باقیمانده اش در لالیگا و نیز نیمه نهایی لیگ قهرمانان مقابل یوونتوس است.

رونالدو در 5 بازی اخیر تیمش، تنها در دقیقه 91 دیدار مقابل مالاگا بود که موفق به گلزنی شد و سپس در بازی برگشت مقابل اتلتیکو در برنابئو و دو بازی متوالی در لالیگا مقابل سلتا و آلمریا توفیقی در گلزنی نداشت؛هرچند که او در این بازی ها از حیث دادن پاس گل عملکرد موفقی داشت.

رونالدو که حالا مسی را در یک قدمی خود در جدول گلزنان می بیند(39-38)، قصد داشت شب گذشته مقابل آلمریا با گلزنی، فاصله خود را با فوق ستاره آرژانتین بیشتر کند اما در این کار موفق نبود. نه شعارهای هواداران در حمایت از او و نه برتری 3-0 بر آلمریا، باعث نشدند خنده بر چهره او بنشیند.

رونالدو اولین نفری بود که پس از سوت پایان بازی راهی تونل ورزشگاه شد و حاضر نشد به نشانه تشکر، برای هواداران دست بزند. او در صحنه به ثمر رسیدن گل آربلوا نیز واکنشی توام با عصبانیت داشت؛ چرا که اگر آربلوا توپ را رها می کرد، او می توانست دروازه آلمریا را باز کند.

تصاویر متعددی از او در حالت های درماندگی و عصبانیت در بازی شب گذشته شکار شده که به خوبی بیانگر وضعیت فعلی او هستند. رئال مادرید شنبه باید مقابل سویا قرار بگیرد و سپس بازی حساس مقابل یوونتوس در تورین از راه خواهد رسید.
رئال مادرید بیش از هر زمانی به درخشش و گلزنی های رونالدو نیاز دارد. فوق ستاره پرتغالی پیش از این بارها ثابت کرده که این قدرت را دارد تا خود را از افت به اوج برساند . باید دید که این بار واکنش او چه خواهد بود؟


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 10 ارديبهشت 1394 | 21:45 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.