کاسیاس: چمپیونزلیگ را به لالیگا ترجیح می دهم؛ پیرلو و بوفون ستون های یووه هستند

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کاسیاس: چمپیونزلیگ را به لالیگا ترجیح می دهم؛ پیرلو و بوفون ستون های یووه هستند

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کاسیاس: چمپیونزلیگ را به لالیگا ترجیح می دهم؛ پیرلو و بوفون ستون های یووه هستند

طـرفداری- به گزارش AS، کاپیتان رئال مادرید گفت:

لالیـگا یا چمپیونزلیگ: "مربی قبلاً اشاره کرده است که قهرمانی در چمپیونزلیگ آسان تر است. چمپیونزلیگ هنوز در دستان ماست، در حالیکه عنوان لیگ در دستان بارسلونا قرار دارد. هر چهار تیم باقی مانده در چمپیونزلیگ 25% شانس قهرمانی دارند. به طور سنتی هواداران رئال مادرید قهرمانی در اروپا را ترجیح می دهند و فتح بالاترین عنوان اروپا برای دومین سال متوالی خاص خواهد بود چرا که قبلاً سابقه نداشته است."

یوونتوس: "من یک بازی دشوار را پیش بینی می کنم، همانطور که در حال حاضر همه بازی های ما سخت هستند. اولین بازی که ما باید پشت سر بگذاریم، دیدار روز شنبه مقابل سویا خواهد بود. آنها خوب بازی می کنند و به دنبال رسیدن به جایگاه چمپیونزلیگ هستند و به نیمه نهایی لیگ اروپا نیز رسیده اند."

پیـرلو و بوفون: "آنها دو استعداد بزرگ هستند، هر دو از ستون های تیم یوونتوس و تیم ملی ایتالیا هستند. من با آنها بازی کرده ام و چند خاطره فوق العاده دارم و برخی خاطرات نیز چندان خوب نیستند."

احتمال قهرمانی در لالیـگا: "ما باید سویا را شکست دهیم و منتظر بمانیم و ببینیم که در کوردوبا چه اتفاقی رخ می دهد. من مطمئنم که آنها نمی خواهند در مقابل هواداران خودی از لحاظ ریاضی نیز سقوط کنند."

دیدار روز شنبه مقابل سویا: "بازی سختی خواهد بود همانطور که همه بازی ها در این مقطع از فصل سخت هستند."

نکات برجسته در کارنامه: "میخواهم از قهرمانی در چمپیونزلیگ سال 2000 و فتح جام جهانی 2010 در آفریقای جنوبی نام ببرم. آنها قطعاً نقاط برجسته کارنامه ام هستند و فراتر از سایر عناوین قهرمانی قرار می گیرند."

انگیزه شما: "سطح انگیزه بسته به سن می تواند تغییر کند. حالا، بعد از چندین سال حضور در دنیای فوتبال، دیدن شادی هایی که به عنوان بازیکن منتقل می کنیم خاص است. من خوش شانس بوده ام که تورنمنت های بزرگی را فتح کرده ام و این یک شادی و خوشحالی کامل به من می بخشد."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 10 ارديبهشت 1394 | 21:45 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.