آلگری: نگرفتن اسکودتو معجزه خواهد بود؛ مقابل رئال مادرید دفاعی نخواهیم بود

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

آلگری: نگرفتن اسکودتو معجزه خواهد بود؛ مقابل رئال مادرید دفاعی نخواهیم بود

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

آلگری: نگرفتن اسکودتو معجزه خواهد بود؛ مقابل رئال مادرید دفاعی نخواهیم بود

مکس آلگری، سرمربی تیم یوونتوس پس از برتری 3-2 مقابل فیورنتینا و قرار گرفتن تیمش در آستانه قهرمانی در سری‌آ ایتالیا، می گوید اگر آن ها اسکودتو را فتح نکنند، یک معجزه رخ خواهد داد.

طرفداری- یوونتوس موفق شد با برتری 3-2 مقابل فیورنتینا، 76 امتیازی شود و با فاصله چهارده امتیازی نسبت به تیم دوم یعنی لاتزیو، برای قهرمانی در سری‌آ تنها به یک امتیاز دیگر نیاز داشته باشد.

آلگری در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی گفت:

"ما باید کمی نگران باشیم، چراکه دو بازی خارج از خانه اخیر خود را باخته ایم، امّا این تیم به خاطر فصل فوق العاده اش شایسته تحسین است. ما چهارده امتیاز برتری داریم و تنها به یک امتیاز دیگر نیاز داریم که امیدوارم بتوانیم شنبه آن را به دست آوریم و بتوانیم برای لیگ قهرمانان اروپا آماده شویم، نگرفتن اسکودتو یک معجزه خواهد بود. این پیروزی به ما اجازه می دهد که در ادامه رقابت های سری‌آ، با آرامش بیشتری کار کنیم. طبیعتاً در این مرحله از رقابت‌ها به بعد، اضطراب در لیگ بالا می رود. وقتی شما چهارده امتیاز پیش هستید، طبیعی است که استراحت ذهنی بیشتری دارید و می توانید به بازیکنانی که کمتر استراحت کرده اند و یا زیاد در ترکیب تیم قرار نگرفته اند بازی دهید.  فکر می کنم فصل خوبی را با این بازیکنان پشت سرگذاشته ایم. من بازیکنانی چون پادویین، استورارو، کومان و پپه را دیدم که شایستگی های خود را به اثبات رساندند. بازیکنانی در این فصل برای ما نقشی حیاتی ایفا کردند. فیورنتینا؟ آن ها تیم بسیار منسجمی هستند و امیدوارم با ناپولی به فینال لیگ اروپا راه پیدا کنند."

سرمربی یوونتوس در خصوص لیگ قهرمانان اروپا نیز گفت:

"رئال مادرید حریف سرسختی است و شک دارم که آن ها مقابل ما دفاعی بازی کنند، همانطور که ما دفاعی بازی نخواهیم کرد. اگر شما با شش مدافع دفاع کنید، قطعاً نمی توانید برنده بازی شوید. پوگبا در تمرینات حضور دارد و باید تست های برای بررسی وضعیتش انجام شود و فکر می کنم او را برای بازی برگشت با آمادگی کامل در اختیار داشته باشیم."

یووه سه شنبه شب در لیگ قهرمانان اروپا پذیرای مدافع عنوان قهرمانی رئال مادرید خواهد بود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 10 ارديبهشت 1394 | 17:52 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.