آنچلوتی: ممکن است مقابل یوونتوس به روش قدیمی ایتالیا بازی کنیم

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

آنچلوتی: ممکن است مقابل یوونتوس به روش قدیمی ایتالیا بازی کنیم

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

آنچلوتی: ممکن است مقابل یوونتوس به روش قدیمی ایتالیا بازی کنیم

کارلو آنچلوتی پیش از جدال فردا شب تیمش مقابل آلمریا به گفتگو با خبرنگاران پرداخت و در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد.

طـرفداری- به گزارش AS، رئال مادرید 2 امتیاز از بارسلونا عقب است و امشب منتظر دیدار آنها مقابل ختافه خواهند بود.

هـامس: "او همه را شگفت زده کرده است. می دانیم که کیفیت فوق العاده ای دارد، اما او خیلی سریع به نحوه بازی تیم عادت کرده است. او فصلی فوق العاده داشته است. او کار های زیادی برای تیم انجام داده و بسیار ساده بازی کرده است."

عملکرد و هماهنگی سریع بازیکنانی که در این فصل به خدمت گرفته شدند: "این بیشتر به شخصیت خود آنها بستگی دارد. برخی افراد سریعاً به شرایط جدید خو می گیرند. برخی به زمان بیشتری نیاز دارند، به خصوص بازیکنان جوان به خاطر فشاری که تیم تحت آن قرار دارد."

آیا می خواهید چیچاریتو بماند؟ "این چیزی است که ما در پایان فصل به آن نگاه خواهیم کرد. من حرفه ای بودن او در طول سال و نحوه استفاده از فرصت هایی که به دست می آورد را دوست دارم. برای یک مربی، داشتن این نوع بازیکنان فوق العاده است."

اودگـارد: "او برای بازی فردا در ترکیب قرار دارد."

آیا بازی با سه مدافع میانی یکی از گزینه های شما برای دیدار در تورین می باشد؟ "ما خیلی کم با سه مدافع مرکزی بازی کرده ایم. در ویگو به خاطر شرایط این کار را انجام دادیم، و دلیل اصلی آن استفاده سلتا از چهار مهاجم بود. به همین خاطر دنبال برتری و آسایش خاطر بودم. اما سه مدافع مرکزی چیزی برای لحظات خاص است. من بازی کردن با چهار مدافع را ترجیح می دهم."

کیلور ناواس: "کیلور فردا بازی خواهد کرد. چرا همیشه در برنابئو از او استفاده می کنم؟ هیچ توضیحی وجود ندارد - من هیچوقت هنگام استفاده از او به اینکه در برنابئو هستیم یا خارج از خانه فکر نکرده ام."

چرا از چیچاریتو زیاد استفاده نکردید، آیا این یک اشتباه بود؟ "چقدر من اشتباه کرده ام! اما وقتی مجبور هستید فقط 11 بازیکن انتخاب کنید دچار اشتباه می شوید. نمی توانم در این مورد فکر کنم. من باید به فرم بازیکن نگاه کنم. او کار زیادی برای تیم انجام داده است و امیدوارم که ادامه دهد."

فردا مقابل آلمـریا انتظار چه نوع مسابقه ای را دارید؟ "در مقطعی از فصل قرار داریم که هر بازی حکم مرگ و زندگی را دارد. ما باید با فکر کردن به دیدار فردا برای آن آماده شویم. آنها کمی سبک خود را عوض کرده اند. آنها با مالکیت بیشتری بازی می کنند و روی ضدحملات سریع تر شده اند. این تیمی است که در حال حاضر خوب به نظر می رسد. هر تیمی که حالا با آن بازی می کنید در حال رؤیا پردازی است."

تقویـم: "ما تقویم سختی داریم و این درست است. اما مطمئن هستیم که می توانیم خوب کار کنیم. تیم خوب، سرحال و آماده رقابت در هر مسابقه است. نمی توانیم به این فکر کنیم که بارسا امتیاز از دست خواهد داد. می توانیم دو بازی مقابل یووه را مساوی کنیم."

بـیل: "ما فکر می کنیم که بیل برای دیدار مقابل سویا آماده خواهد بود. او به تنهایی کار می کند. و کریم فردا تمرینات گروهی را آغاز خواهد کرد."

آیا مطمئن هستید که اتلتیکو در دیدار مقابل بارسلونا برای پیروزی به میدان خواهد رفت؟ "فکر می کنم اینطور خواهد بود، چون این کاری حرفه ای است، و من هیچ شکی ندارم که آنها در صورت نیاز یا عدم نیاز تمام توان خود را در آن مسابقه به کار خواهند گرفت. این بحث حرفه ای بودن است. من هیچ شکی در این مورد ندارم."

آیا با یک تساوی در لالیگا همه چیز تمام می شود؟ "یک تساوی کار را برای ما بسیار سخت خواهد کرد. هدف ما در لیگ پیروزی در پنج مسابقه آینده است. در مقابل یوونتوس ممکن است به روش قدیمی ایتالیا بازی کنیم. دو تساوی به اندازه کافی خوب است."

خسـه: "خسه به اندازه کافی فرصت بازی کردن نداشته است و وضعیت او ثابت نیست، اما او فردا بازی خواهد کرد."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 8 ارديبهشت 1394 | 22:18 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.