تلاش عجیب رئال مادرید برای جذب جان اوبی میکل

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

تلاش عجیب رئال مادرید برای جذب جان اوبی میکل

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

تلاش عجیب رئال مادرید برای جذب جان اوبی میکل

بنا به گزارش Tuttomercatoweb، رئال مادرید در حال برنامه ریزی برای ارائه پیشنهادی عجیب به منظور جذب جان اوبی میکل از چلسی می باشد.

طـرفداری- ملی پوش نیجریه ای هنوز دو سال دیگر با صدرنشین لیگ برتر قرارداد دارد اما در این فصل چندان مورد استفاده قرار نگرفته است، و تنها در 14 مسابقه برای آبی های لندن به میدان رفته است، و به شدت انتظار جدایی وی از باشگاه در تابستان پیش رو وجود دارد.

با اینحال، این گزارش مدعی شده است که رئال مادرید برای امضای قرارداد با او تلاشی تعجب برانگیز دارد، و در این مسیر باید با ساوتهمپتون نیز رقابت کند، چرا که آنها اوبی میکل را به عنوان جانشینی برای مورگان شنایدرلین در نظر گرفته اند.

با توجه به اینکه سامی خدیرا در پایان فصل سانتیاگو برنابئو را ترک خواهد کرد، به نظر می رسد که کارلو آنچلوتی این بازیکن 28 ساله را به عنوان جانشین ملی پوش آلمانی در نظر گرفته است، چرا که در طول دوران حضورش در تیم چلسی سابقه دو سال همکاری با این بازیکن را دارد.

میکل در سال 2006 با مبلغ 23 میلیون یورو از لیونل به چلسی پیوست و 9 سال پیراهن این تیم را به تن کرده است، و سابقه قهرمانی در چمپیونزلیگ، لیگ اروپا، لیگ برتر، چهار قهرمانی FA Cup و دو جام حذفی را در این مدت دارد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 8 ارديبهشت 1394 | 12:10 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.