آنچلوتی: چیچاریتو می تواند به بازیکنی غیرقابل جانشین تبدیل شود

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

آنچلوتی: چیچاریتو می تواند به بازیکنی غیرقابل جانشین تبدیل شود

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

آنچلوتی: چیچاریتو می تواند به بازیکنی غیرقابل جانشین تبدیل شود

کارلو آنچلوتی، خاویر هرناندز را به ادامه روند گلزنی ها و درخشش با پیراهن رئال مادرید تشویق کرده تا وی به یک عنصر غیرقابل جایگزین در ترکیب تیم تبدیل شود.

طـرفداری- به گزارش فوتبال اسپانیا، سرمربی ایتالیایی رئال مادرید بعد از پیروزی 4-2 تیمش مقابل سلتاویگو در هفته 34 رقابت های لالیگا، گفت:

ما بازی بسیار خوبی داشتیم، این یک نبرد فیزیکی و روانی فوق العاده بود. سلتا خیلی خوب بازی کرد، اما ما از بازی و نتیجه به دست آمده راضی و خوشحالیم. این تیم سر زنده است، نگرش خوبی دارد و این را درون زمین نیز نشان داد. همه اعضای تیم خوب کار کردند. ما بارها به زحمت افتادیم اما در خط حمله بسیار مؤثر عمل کردیم. هر دو تیم خطراتی را به جان خریدند و همین باعث به وجود آمدن یک بازی تماشایی شد.

چیچاریتو از لحظات حضورش در زمین لذت می برد و بسیار خوب بوده است. اگر او به همین ترتیب ادامه دهد، مثل کریستیانو، هامس، بیل، راموس، بنزما، ایسکو، واران، په په،... غیر قابل جایگزین خواهد شد. من ترکیب غیر قابل تعویضی دارم اما هر بار فقط می توانم از 11 بازیکن استفاده کنم. بقیه باید روی نیمکت بنشینند.

در حال حاضر، ما به حریفان خود فکر نمی کنیم بلکه به کاری که باید انجام دهیم فکر می کنیم. بعد از شکست در بارسلونا، می خواستیم تا پایان فصل در کورس قهرمانی لیگ باشیم. تنها هدف ما کسب تمام عناوین ممکن است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 7 ارديبهشت 1394 | 9:41 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.