سلتاویگو 2-4 رئال مادرید؛ پیروزی سخت به لطف خط حمله

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

سلتاویگو 2-4 رئال مادرید؛ پیروزی سخت به لطف خط حمله

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

سلتاویگو 2-4 رئال مادرید؛ پیروزی سخت به لطف خط حمله

شــرح بازی

بازی از ساعت 23:30 با قضاوت آقای پرز مونترو در مقابل دیدگان 34,000 تماشاگر به مصاف هم رفتند. سلتا که در این فصل نمایش خوبی مقابل تیم های بزرگ اسپانیا داشته است، بازی را خوب شروع کرد و خیلی زود در دقیقه '9 توسط نولیتو دروازه کاسیاس را فرو ریختند تا نوید یک بازی سخت را به مادریدی ها بدهند. بعد از این گل رئال مادرید کمی به خود آمد و در اولین فرصت جدی خود موفق شد کار را توسط تونی کروس در دقیقه '16 به تساوی بکشاند. رئال مادرید که نمی خواست کورس قهرمانی لالیگا را رها کند، در دقیقه '24 در دومین فرصت خود باز هم توسط مهاجم آماده این روز های خود به گل دوم دست یافت.

خوشحالی مادریدی ها 4 دقیقه بیشتر دوام نداشت و این بار روی غفلت خط میانی و دفاع تیم آنچلوتی، سانتی مینا با استفاده از پاس در عمق اوریانا فرار کرده و در موقعیت تک به تک حساب کار را باز هم به تساوی کشاند. بعد از این گل باز هم رئال مادرید به سمت دروازه حریف حمله ور شد و در دقیقه '41 روی ضد حمله ای سریع، رونالدو در موقعیت تک به تک با پای چپ توپ را به تیر عمودی دروازه زد. تلاش مادریدی ها سرانجام در دقیقه '43 جواب داد و این بار هامس رودریگز هم با گلزنی خود باعث شد تا آنها برنده به رختکن بروند.

با آغاز نیمه دوم، سلتا همچنان بازی شجاعانه و هجومی خود را ادامه می داد، اما در دقیقه '55 روی تغییر مسیر شوت رونالدو، ایسکو در موقعیت تک به تک قرار گرفت اما تعلل بیش از حد این بازیکن فرصت خوبی را از رئال مادرید گرفت. مادریدی ها روی ضد حملات زهر دار نشان می دادند و این بار در دقیقه '61 روی پاس خوب رونالدو، چیچاریتو صاحب فرست شد که توپ را به بالای دروازه زد. در حالیکه توپ و میدان در اختیار میزبان بود، در دقیقه '69 باز هم روی فرار عالی چیچاریتو و پاس استادانه راموس، دروازه سلتا برای چهارمین بار باز شد. در دقیقه '74 هم این بازیکن جای خود را به په په داد.

در دقیقه '81 هم خسه به جای ایسکو وارد میدان شد. در دقیقه '84 نیز هامس جای خود را به آربلوا داد تا بازی لحظات آرام خود را نیز سپری کند. ضمن اینکه سرخیو راموس با دریافت کارت زرد در این مسابقه از بازی بعد مقابل آلمریا محروم شد.

شــرح گل ها

  دقیقه '9 (نولیتو)(1-0): نولینتو از سمت راست نفوذ کرد و با عبور از دو مدافع پیش روی خود وارد محوطه رئال مادرید شد و سپس با ضربه ای زمینی توپ را درون دروازه قرار داد. در این صحنه راموس کفش به دست صحنه را تعقیب می کرد!

  دقیقه '16 (تونی کروس)(1-1): روی پاس در عمق هامس، رونالدو از سمت راست تا دهانه دروازه نفوذ کرد و سپس در ریباند پاس او، کروس از راه رسید و دروازه را با دقتی مثال زدنی باز کرد.

  دقیقه '24 (چیچاریتو)(1-2): روی همکاری زیبای چیچاریتو و هامس، مهاجم مکزیکی از سمت راست به محوطه سلتا نفوذ کرد و با ضربه ای دقیق توپ را از میان پاهای دروازه بان به گل تبدیل کرد.

  دقیقه '28 (سانتی مینا)(2-2): سانتی مینا با استفاده از جا ماندن خط دفاع رئال مادرید، در عمق فرار کرد و در موقعیت تک به تک قرار گرفت، ضربه اول او به تیر عمودی برخورد کرد و در برگشت خود را به توپ رسانده و توپ را وارد دروازه کرد.

  دقیقه '43 (هامس رودریگز)(2-3): رئال مادرید با استفاده از فضای خالی پشت محوطه سلتا توسط رونالدو توپ را به هامس رساند و ضربه زمینی این بازیکن پس از برخورد با تکل مدافع سلتا تغییر مسیر داد و به گوشه دروازه راه یافت.

  دقیقه '69 (چیچاریتو)(2-4): راموس از خط دفاعی جدا شد و جلو آمد و در نهایت با یک پاس پشت دفاع استادانه توپ را به چیچارتیو رساند تا این مهاجم مکزیکی پس از کنترل توپ در موقعیت تک به تک دومین گل خود را هم به ثمر برساند.

ترکیب دو تیم و آمار بازی


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 7 ارديبهشت 1394 | 9:39 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.