خسه در رئال مادرید خسته شده و قصد جدایی دارد

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

خسه در رئال مادرید خسته شده و قصد جدایی دارد

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

خسه در رئال مادرید خسته شده و قصد جدایی دارد

خسه ماه هاست که در مورد وضعیت خود در رئال مادرید فکر می کند و حالا، بعد از اینکه در وقت های تلف شده دیدار مقابل اتلتیکو مادرید در چمپیونزلیگ به میدان فرستاده شد، تصمیم خود را گرفته است: او از بازی نکردن خسته شده و می خواهد در ماه ژوئن جدا شود.

طـرفداری- به گزارش AS،  این فوتبالیست از فرصت های کمی که پس از بازگشت از مصدومیت به دست آورده، خسته شده است و علی رغم اینکه رئال مادرید مقابل رقیب همشهری موفق به پیروزی و صعود به مرحله نیمه نهایی شد، خسه با حالی بد برنابئو را ترک کرد. و به افراد نزدیک خود اعلام کرده است که قصد جدایی از لوس بلانکوس را دارد.

هرچند این چیز جدیدی نمی باشد. او از ماه مارس به طور جدی در مورد این شرایط فکر می کند، وقتی که به افراد نزدیک به خود اذعان کرد: "اگر شرایط تغییر نکند، جدا خواهم شد." از آن زمان تاکنون تغییراتی وجود داشته است، اما فقط بدتر شده است. چیچاریتو نسبت به او در اولویت قرار گرفته، و زمانی که آنچلوتی به مهاجم دوم نیاز دارد، از بازیکن مکزیکی استفاده می کند. خسه در موقعیتی کاملاً مشابه با موراتا در فصل گذشته قرار دارد.

خسه فصل آسانی را پشت سر نمی گذارد. او تنها 417 دقیقه بازی کرده است، تنها 18% از دقایق ممکن بعد بازگشت از مصدومیت. لوکاس سیلوا تنها بازیکنی است که دقایق کمتری نسبت به وی داشته است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 5 ارديبهشت 1394 | 23:47 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.