آنچلوتی: روزی در خط حمله هم از راموس استفاده خواهم کرد؛ ناراحتی ایسکو و خسه طبیعی است

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

آنچلوتی: روزی در خط حمله هم از راموس استفاده خواهم کرد؛ ناراحتی ایسکو و خسه طبیعی است

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

آنچلوتی: روزی در خط حمله هم از راموس استفاده خواهم کرد؛ ناراحتی ایسکو و خسه طبیعی است

کارلو آنچلوتی در آستانه دیدار فردا شب تیمش مقابل سلتاویگو که در ورزشگاه بالایدوس برگزار خواهد شد، در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد.

طـرفداری- به گزارش AS، سرمربی ایتالیایی گفت:

چیچاریتو: "ما باید از آمادگی او بهره ببریم. فردا او بازیکن مهمی برای ما خواهد بود. وضعیت او روشن است و در پایان فصل صحبت خواهیم کرد."

لالیـگا و چمپیونزلیگ: "تیم خوب است، پیروزی و صعود به نیمه نهایی بسیار مهم بود. بعد از آن مسابقه ما انرژی خود را بازیابی می کنیم تا با شور و اشتیاق زیادی به مصاف حریف خود در لیگ برویم. فردا بازی بسیار سختی خواهیم داشت، سلتا واقعاً خوب بازی می کند، بسیار پویا هستند و پیروزی برای ما سخت خواهد بود."

استقاده از راموس در خط میانی مقابل اتلتی: "من تصور کردم که برای پیروزی در آن مسابقه تصمیم درستی است، تا از راموس در آن پست استفاده کنم. من فکر کردم که او چیزهای زیادی به ما خواهد بخشید و همینطور هم شد. نمی دانم در آن مسابقه چه چیزی برای من در خطر بود، این برای همه یک آزمایش بود نه فقط برای من."

آیا راموس دوباره آنجا بازی خواهد کرد؟ "چرا که نه؟ من به اول قول داده ام که روزی در خط حمله هم از او استفاده خواهم کرد، چیزی که بیشتر از همه دوست دارد. او می تواند در هر پستی بازی کند، هرچند این تصمیمی برای آن مسابقه بود. فردا سرخیو به خط دفاعی باز خواهد گشت."

لیگ یا چمپیونزلیگ: "قهرمانی در لیگ سخت تر است، چرا که برتری در اختیار ما نیست. بارسلونا صدرنشین است، هرچند تنها دو امتیاز اختلاف داریم. در چمپیونزلیگ همه ما یکسان هستیم."

مصدومان: "مودریچ تنها در پایان فصل در اختیار ما خواهد بود. بنزما برای دیدار رفت مقابل یوونتوس می تواند آماده شود و بیل برای بازی مقابل سویا آماده خواهد بود."

نارضایتی ایسکو: "هیچکس وقتی بازی نکند خوشحال نیست. ایسکو، ناچو، چیچاریتو خوشحال نخواهند بود... و این طبیعی است. چیزی که طبیعی نیست این است که واکنش بدی در زمین داشته باشند. اگر شما بد عمل کنید خوب نخواهد بود، اما این اتفاق برای هیچکس رخ نداده است. ترکیب تیم سالم است. بازیکنان سخت کار می کنند، و بسیار حرفه ای هستند. چیچاریتو برای مربی و بازیکنانی که کمتر بازی کرده اند یک الگوی فوق العاده است. به لطف حرفه ای بودن، او در لحظه ای بزرگ آماده بود."

خسه هم ناراحت است: "من با او صحبت کردم، مثل صحبت با همه بازیکنان. من درک می کنم که او چه لحظاتی را پشت سر می گذارد، و اینکه می خواهد بیشتر بازی کند. اما او باید مثل چیچاریتو، زمانی که فرصتی به دست می آورد، آماده باشد. وضعیت خسه روشن است، او می ماند."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 5 ارديبهشت 1394 | 23:46 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.