تیم منتخب مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از نگاه Goal

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

تیم منتخب مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از نگاه Goal

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

تیم منتخب مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از نگاه Goal

طرفداری- تیم منتخب مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان اروپا از نگاه Goal :

1- یان اوبلاک

اوبلاک

فرشته نجات اتلتیکو در مرحله رفت بازی با رئال مادرید. سیو های فوق العاده او در هر دو بازی از بیل، خامس، رونالدو و چیچاریتو تا دقایق آخر بازی امید های اتلتیکو را پررنگ نگه داشته بود تا اینکه چیچاریتو قفل دروازه این تیم را باز کرد.

2- سرخیو راموس

راموس

غول دفاعی دوره رفت و هافبک توپ نگه دار مرحله برگشت. دلیل اصلی دو کلین شیت متوالی برای رئال مادرید سرخیو راموس. بدون ترس از مصدومیت و با شجاعت با بازیکنانی مثل مانژوکیچ درگیر می شد.

3- خاویر ماسکرانو

ماسکرانو

درگیری های او با کاوانی، تکل های به جا و دلیل اصلی سومین گل سوآرز در شب بازی رفت. ماسکرانو با تمرکز بالای خود در بازی برگشت نیز یکی از عناصر اصلی بارسا در کسب کلین شیت بود.

4- جورجو کیلینی

کیلینی

تنومند و با دیسیپلین، در هر دو بازی رفت و برگشت مهاجمان موناکو را آزار داده بود. کیلینی زمانی که از خط دفاعی جلوتر می رفت نیز با اعتماد به نفس بالا این کار را انجام می داد. دو کلین شیت با تکل های خوب کیلینی.

5- ژروم بوآتنگ

 

بوآتنگ

نقش اصلی این بازیکن در صعود بایرن، همان بازی رفت با پاس گل زیبایش به تیاگو معلوم بود. ضربه سر زیبای بوآتنگ در آلیانز آرنا بازی را 2-0 کرد. در گذر زمان نیز با قدرت بدنی بالا از حرکت های انفجاری جکسون مارتینز جلوگیری کرد.

6- تیاگو آلکانتارا

تیاگو

بهترین بازیکن بایرن در هر دو بازی. تک گل تیاگو در پورتو و گل زود هنگام او در باز برگشت امید ها را به باواریایی ها بازگرداند. بازگشت این بازیکن از مصدومیت، برای بایرن مونیخ بسیار مهم بوده است.

7- تونی کروس

کروس

با وجود تغییر هم بازی هایش در خط میانی در هر دو مرحله رفت و برگشت، همچنان بهترین بازی ساز رئال مادرید بوده است. با 131 پاس صحیح رئال را در راه رسیدن به نیمه نهایی به خوبی هدایت کرد.

8- آرتورو ویدال

ویدال

مثل همیشه عالی در تکل زدن در هر مرحله.پنالتی زیبای ویدال در بازی رفت، تنها گل مجموع دو بازی بود، که باعث صعود یوونتوس شد. در موناکو نیز با شجاعت فراوان، از تک گل خود در بازی رفت دفاع کرد و در هر لحظه آرمش خود را حفظ کرد.

9- نیمار

نیمار

1 گل در بازی رفت، 2 گل در بازی برگشت از نیمار باعث شد تا بارسلونا با خیالی آسوده به مرحله نیمه نهایی صعود کند. بهترین بازیکن دور برگشت با هماهنگی چشم نوازش با سوارز و مسی، راه را برای بارسلونا باز کرده است.

10- جکسون مارتینز

جکسون مارتینز

پنالتی زود هنگامی که در بازی رفت برای پورتو گرفته شد روی حرکت سریع جکسون مارتینز رخ داد. سپس با استفاده از اشتباه مدافعان مانوئل نویر را جا گذاشته گل سوم پورتو را به ثمر رساند. از جمله بازیکنان اندکی که در بازی برگشت بهتر بازی کرده بودند، جکسون مارتینز بود.

11- لوئیز سوارز

سوارز

بازی رفت را برای پی اس جی و داوید لوئیز به یک بازی تبدیل کرد که، باید هرچه سریعتر آن را فراموش کنند. گل اول خود را پس از جای گذاشتن سه بازیکن حریف به ثمر رساند. گل دوم خود را نیز با عبور دادن دوباره توپ از میان پاهای داوید لوئیز با ضربه بغل پای زیبایی درون دروازه سیریگو قرار داد. در بازی برگشت نیز هماهنگی این بازیکن با مسی و نیمار باعث شد بارسا شبی بی دردسر را پشت سر بگذارد.

چگونگی چینش بازیکنان

XI


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 4 ارديبهشت 1394 | 10:57 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.