چیچاریتو: این مهمترین گل کارنامه ام بود؛ برای قهرمانی باید هر تیمی را شکست دهید

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

چیچاریتو: این مهمترین گل کارنامه ام بود؛ برای قهرمانی باید هر تیمی را شکست دهید

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

چیچاریتو: این مهمترین گل کارنامه ام بود؛ برای قهرمانی باید هر تیمی را شکست دهید

خاویر هرناندز معتقد است که گل پیروزی بخش او برای رئال مادرید در دیدار امشب مقابل اتلتیکو در مرحله یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ، مهمترین گل دوران بازی او بوده است.

طـرفداری- چیچاریتو که در این دیدار به جای بنزما از ابتدا به میدان رفته بود، در دقیقه '88 مسابقه گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر رسانده و آنها را به مرحله نیمه نهایی رساند. وی در پایان بازی به AS گفت:

بله، مسلماً، این مهمترین گل دوران بازی من بود، چرا که حال حاضر چیزی است که اهمیت دارد. من در کارنامه ام گل های مهمی به ثمر رسانده ام اما چیزی که حساب می شود حال حاضر است. این به من اعتماد به نفس می بخشد. پاس فوق العاده ای از سوی کریستیانو بود. او برای پیروزی تیم بازی کرد.

این یک مسابقه دربی است. بازی های قبلی مقابل اتلتیکو بعد از فتح لادسیما چیز های خوبی برای ما در پی نداشت. این پیروزی به همه تعلق دارد. به همه مردم. من باید گل می زدم اما این برای همه است. افرادی که به من اعتماد کردند، هم تیمی ها و خانواده ام. این گل متعلق به همه آنهاست. مربی چند روز پیش به من گفت که بازی خواهم کرد. من کارهای همیشگی خود را ادامه دادم و آماده شده بودم.

نمی دانم چه زمان تصمیم گرفته شد که سرخیو راموس در خط میانی بازی کند. این تصمیم به طور محرمانه اتخاذ شد. اگر مربی می خواست، می گفت. اتلتیکو حریف شایسته ای بود. من خدا را شکر می کنم که برنده شدیم. حریف بعدی؟ برای قهرمانی در چمپیونزلیگ شما باید هر تیمی را شکست دهید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 3 ارديبهشت 1394 | 10:7 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.