آنچلوتی: راموس به جای مودریچ؟ تنها یک دقیقه به آن فکر کردم

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

آنچلوتی: راموس به جای مودریچ؟ تنها یک دقیقه به آن فکر کردم

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

آنچلوتی: راموس به جای مودریچ؟ تنها یک دقیقه به آن فکر کردم

ُسرمربی ایتالیایی باشگاه رئال مادرید از رسیدن دوباره شاگردانش به مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا ابراز خوشحالی کرد.

طرفداری - به گزارش فوتبال- اسپانیا کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی و با تجربه باشگاه رئال مادرید که امشب توانست با خاتمه دادن به رکورد 7 بازی ناکامی برابر اتلتیکو مادرید شاگردانش را راهی جمع چهار تیم پایانی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا کند در پایان مسابقه به تمجید از تلاش فراوان بازیکنش در این مسابقه نزدیک و دشوار پراخت.

مسابقه خوبی را با استراتژی و تاکتیک مشخص پشت سر گذاشتیم. ما عجله ای برای رسیدن به گل نداشته و با در اختیار گرفتن مالکیت توپ و پاسکاری های پیاپی به خوبی بین نقاط زمین مسابقه ارتباط برقرار کردیم. من واقعا برای اتلتیکو احترام فوق العاده ای قائلم. آن ها در دفاع بی اندازه قدرتمند هستند و شانس های بسیار کمی را در اختیار ما گذاشتند.

وی سپس پیرامون عملکرد فوق العاده چیچاریتو و همچنین تغییر پست سرخیو راموس و بازی به جای لوکا مودریچ مصدوم نیز گفت:

تنها یک دقیقه پس از مشخص شدن وضعیت مصدومیت لوکا (مودریچ) تصمیم گرفتم تا از راموس به جای او استفاده کمک کنم. من به او اعتماد زیادی دارم و با حضورش در میانه میدان باعث شد تا میانگین قدی تیم در آن جا افزایش پیدا کرده و همچین در ضربات ایستگاهی نیز آرامش خاطر بیشتری داشته باشیم. البته که باید بگویم که این تصمیم تنها برای امروز و این مسابقه اتخاذ شد.

می خواهم به چیچاریتو تبریک بگویم زیرا که واقعا فصل دشواری را پشت سر گذاشت. او زیاد بازی نمی کرد، اما با این وجود در تمرینات همچنان با انگیزه ظاهر می شد و در نهایت به آن چه که استحقاقش را داشت، رسید.

حریف دلخواه در نیمه نهایی؟ سوای برخورد با هر رقیبی، از حضور دوباره در این مرحله خوشحالم و برایم فرقی نمی کند با چه تیمی رو به رو شویم زیرا که هر چهار تیم حاضر در اینجا بی اندازه قدرتمند و با کیفیت هستند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 3 ارديبهشت 1394 | 9:59 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.