پاسخ کوکه به اظهارات تونی کروس: ما حرفمان را داخل زمین می زنیم

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

پاسخ کوکه به اظهارات تونی کروس: ما حرفمان را داخل زمین می زنیم

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

پاسخ کوکه به اظهارات تونی کروس: ما حرفمان را داخل زمین می زنیم

کوکه به اظهارات تونی کروس پاسخ داده است.

طرفداری- به گزارش Marca.com، رئال مادرید از هواداران خود خواسته است که امشب در سانتیاگو برنابئو پشت آن ها باشند، اما کوکه از جوی که در برنابئو انتظار آن ها را می کشد ترسی ندارد. وی در این باره گفت: "پیروزی چیزی است که باعث قدرتمند شدن ما است. ما باید گل های بیشتری را نسبت به آن ها به ثمر برسانیم و بازی را ببریم. به دنبال پیروزی هستیم و با گل زنی این امر را محقق خواهیم کرد. ما در هر بازی سعی داریم بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذاریم. گاهی اوقات ما فرصت زیادی را برای آماده شدن در اختیار نداریم، اما به این گونه بازی های فشرده عادت داریم." 

کوکه در بخش دیگری از صحبت های خود در رابطه با صحبت های تونی کروس، مبنی بر تحت فشار قرار گرفتن داوران توسط بازیکنان اتلتیکو مادرید نیز گفت: "ما به زمین می رویم و کار خود را انجام می دهیم. شما می توانید با داور صحبت کنید، این موضوع بخشی از بازی است. من فکر نمی کنم پایه و اصول بازی ما مبنی بر فشار بر داور باشد. عملکرد ما در بازی ها، بیشتر از این موضوع را نشان می دهد." 

وی در بخش پایانی خود نیز در رابطه با بازیکنان مصدوم رئال مادرید و انتقام اتلتیکو از رئال مادرید گفت: "این رئال مادرید است و آن ها با هر بازیکنی، همیشه ترکیب بسیار خوب و قدرتمندی را در اختیار خواهند داشت. ما نیز باید کار خود را انجام دهیم. در مورد انتقام نیز باید بگویم که، هر بازی متفاوت است. ما پس از آن بازی، هفت بازی دیگر را با یکدیگر انجام دادیم و در بیشتر آن ها موفق به پیروزی شدیم. در بازی امشب نیز امیدوارم پیروزی با ما باشد." 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 2 ارديبهشت 1394 | 17:50 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.