سیمئونه: اهمیتی نمی دهم که از تیم حریف چه کسانی غایب هستند

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

سیمئونه: اهمیتی نمی دهم که از تیم حریف چه کسانی غایب هستند

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

سیمئونه: اهمیتی نمی دهم که از تیم حریف چه کسانی غایب هستند

طـرفداری- به گزارش AS، ال چولو گفت:

چالش شکست دادن رئال مادرید در چمپیونزلیگ: "چالشی وجود ندارد."

گریزمان در اروپا: "او با این مسئله به راحتی کنار آمده است و آمار گل های وی این مسئله را تصدیق می کنند. او در جای متفاوتی بازی می کند، جوان است و هنوز می تواند رشد و پیشرفت کند. باید امیدوار باشیم که هر روز این را نشان دهد."

میراندا، گودین و خوانفران، امنیت دفاعی: "ما به خوبی در عقب زمین با آنها و خسوس گامز رقابت می کنیم. در این رقابت حتی خوزه خیمنز هم نقش دارد. ما مدافعان ثابت تیم ملی اروگوئه و یک برزیلی را در اختیار داریم. مشکل از آن مربی است."

بازی رفت در کالدرون: "شدت کار آنها در جمع بهترین های فصل قرار می گیرد، با بازی مستقیم و سریع. این چیزی است که شما از بهترین تیم دنیا انتظار دارید، که رقیب ما هستند."

مصدومیت های رئال مادرید: "بازیکنان متفاوتی خواهند بود اما تمایل چیز دیگری است. تا جایی که پیش برویم، خیلی تغییر نخواهیم داشت. ما ایده ای داریم، نحوه بازی حریفان خود را تصور می کنیم، و می خواهیم به آنها ضربه بزنیم."

مانـژوکیچ: "ما با دو گروه کار می کنیم و تغییراتی انجام داده ایم. او در تمرینات پیشرفت داشته است و امیدواریم که برای بازی کردن آماده باشد. من ایده کاملاً روشنی دارم."

فشـار: "هیچ کدام از دو تیم تحت فشار نیستند. فشار در قسمت های دیگری از زندگی وجود دارد. ما مسئولیت هایی داریم و مسئولیت هیچکس بیشتر از دیگری نیست."

مودریـچ: "من به این فکر می کنم که چطور به آنها ضربه بزنم و نه اینکه تیم حریف ممکن است چه کسی را از ترکیب بیرون بگذارد. این چیزی است که برای ما اهمیت دارد."

دو بازیکن نگه دارنده یا یک بازیکن اضافی در خط میانی: "ما می توانیم در طول بازی تغییر کنیم. و فراتر از آنچه روی تخته سیاه وجود دارد، باید ببینیم بازی خود را چطور نشان می دهد. من می توانم بهترین استراتژی که برای تیم مناسب باشد را انتخاب کنم."

سیکوئرا یا گامز؟ "تصمیم نگرفته ام. برای هرکس که از ترکیب خارج شود دردناک خواهد بود. عادلانه نیست که فقط 11 بازیکن انتخاب کنیم. آنها اولین کسانی خواهند بود که مطلع می شوند."

بدبینی نسبت به رئال مادرید به خاطر مصدومیت ها: "شما بیشتر به آن علاقه دارید و ما بیشتر علاقه مند به کسب آمادگی هستیم و اینکه اتلتیکو خوب بازی کند."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 2 ارديبهشت 1394 | 10:16 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.