مـارسلو: حالا خیلی بهتر بازی می کنیم؛ نقش مهمی در فتح دسیما داشتم

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

مـارسلو: حالا خیلی بهتر بازی می کنیم؛ نقش مهمی در فتح دسیما داشتم

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

مـارسلو: حالا خیلی بهتر بازی می کنیم؛ نقش مهمی در فتح دسیما داشتم

صبح امروز، مارسلو در آستانه دیدار مقابل اتلتیکو مادرید در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شد و همراه با آنچلوتی به سؤالات خبرنگاران پاسخ داد.

طـرفداری- بنا به گزارش AS، این مدافع برزیلی گفت:

نسبت به آخرین بازی شما در چمپیونزلیگ چه چیزی تغییر کرده است؟ "ما تغییر بزرگی داشته ایم. چند  بازی انجام داده ایم بنابراین همه چیز مدام تغییر کرده است. این دو بازی سخت خواهند بود و می خواهیم در هر دو دیدار پیروز شویم."

مدعی؟ "من هیچ مدعی نمی بینم. ما در تلاش برای صعود به مرحله بعد تمام توان خود را به کار خواهیم گرفت. بازی تنها چیزی است که در ذهن ما وجود دارد."

بازی در زمان خوبی برای شما از راه رسید؟ "می خواهم بگویم که درست است. ما به خاطر مصدومیت ها کمی رنج کشیدیم و حالا می توانیم روی تمام اعضای تیم حساب کنیم. این برای ما زمان خوبی است."

کلید پیروزی: "به کار گرفتن تمام توان خود را در زمین و جنگیدن تا سوت پایان بازی کلید پیروزی است. این بازی فریبنده ای خواهد بود."

چرا اخیراً در مقابل اتلتیکو به مشکل خورده اید؟ "اتلتیکو تیم بزرگی است. آنها پر از بازیکنان جنگنده هستند. ما روی دیدار های قبلی تمرکز نمی کنیم. ما دو بازی پیش رو داریم و باید نشان دهیم که می توانیم صعود کنیم."

آیا احساس می کنید که برای بازی مقابل اتلتیکو نیاز به تغییر چیزی باشد؟ "ما کاملاً از کاری که فردا و همچنین در دیدار برگشت باید انجام دهیم آگاه هستیم. ما سرشار از اعتماد به نفس هستیم."

نیمکت نشینی در فینال لیسبون: "مربی کسی است که تصمیم ها را می گیرد. من در دسترس بودم اما من همیشه ایمان خود را برای کمک به تیم حفظ می کنم. من به بازی آمدم به تیم کمک کردم تا قهرمان چمپیونزلیگ شود. من همیشه احساس می کنم که نقشی مهم در کسب 10مین عنوان قهرمانی چمپیونزلیگ داشته ام."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 24 فروردين 1394 | 22:24 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.