دیگو سیمئونه: به خاطر حضور مودریچ انتظار بازی فعالی دارم

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

دیگو سیمئونه: به خاطر حضور مودریچ انتظار بازی فعالی دارم

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

دیگو سیمئونه: به خاطر حضور مودریچ انتظار بازی فعالی دارم

دیگو پابلو سیمئونه، سرمربی تیم اتلتیکو مادرید در آستانه جدال فردا شب تیمش مقابل رئال مادرید در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد و به سؤالات خبرنگاران پاسخ داد.

طـرفداری- بنا به گزارش AS، ال چولو گفت:

آیا به تساوی راضی خواهید شد؟ "اگر مساوی شود، چهارشنبه هفته آینده یک بازی دیگر نیز  برگزار خواهد شد."

تفاوت اتلتیکو و رئال مادرید چیست؟ "اگر ما خصوصیات متفاوتی داشته باشیم که حریف از آن برخوردار نیست، شما خودتان می توانید به نتیجه برسید. شما بهترین قضاوت را در این مورد می کنید."

مانژوکیچ: "او فردا بازی خواهد کرد."

اوبلاک: "او هم فردا بازی خواهد کرد."

بعد از اینکه در این فصل 6 بار با رئال مادرید روبرو شده اید، آیا اکنون حریف دیگری ترجیح می دادید؟ "در واقع نمی توانید در این رقابت ها حریف خود را انتخاب کنید. وقتی شما سعی می کنید حریفی را انتخاب کنید، نتیجه عکس می دهد. ما آماده ایم تا با هر تیمی که روبرو می شویم رقابت کنیم."

"هم مایه افتخار و هم مایه دردسر"، آنچلوتی رویارؤیی با شما را اینطور توصیف کرده است. آیا شما هم چنین عقیده ای دارید؟ "من این را به عناوین مختلف می بینم، لیگ، لیگ است و چمپیونزلیگ فرق می کند. من شخص او را خیلی تحسین می کنم، یک مرد محترم که در صورت پیروزی و شکست به اصول خود پایبند می ماند و این او را متفاوت می سازد. کارلو یکی از بهترین مربیان فوتبال است و من افتخار می کنم که فردا مقابل او قرار خواهم گرفت."

پیام شما به ویسنته کالدرون: "من امیدوارم که بتوانیم از داخل زمین پیامی به آنها بدهیم، ما نیاز داریم که با حمایت کامل هواداران بازی کنیم."

یک تساوی 0-0 یا شکست با گل زده؟ "پیروزی، من همیشه احساس می کنم که بهتر است پیروز شویم."

فلش بک به فینال لیسبون: "این برای هر دو طرف طبیعی است. ما باید روی چیزی که فردا پیش رو خواهیم داشت تمرکز کنیم. هر آنچه در گذشته اتفاق افتاده تمام شده است. ما شانس فوق العاده ای داریم که فردا کاری مهم انجام دهیم."

آیا احساس می کنید که رئال مادرید در عقب زمین فشرده بازی خواهد کرد؟ "من احساس می کنم که دو سال پیش بازی دو تیم با توجه به شدت متفاوت بود، و ممکن است این بار تمرکز بیشتری روی کار های دفاعی وجود داشته باشد. حضور مودریچ به نیروی تهاجمی رئال مادرید خواهد افزود و آنها به خاطر حضور او، فعالیت بیشتری در خط میانی خواهند داشت. این منطقه در هر بازی کلیدی است."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 24 فروردين 1394 | 22:24 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.