رئال مادرید 3-0 ایبار؛ آماده برای ال دربی

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رئال مادرید 3-0 ایبار؛ آماده برای ال دربی

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رئال مادرید 3-0 ایبار؛ آماده برای ال دربی

شــرح بازی

بازی با قضاوت آقای الخاندرو هرناندز هرناندز در مقابل دیدگان 65,000 تماشاگر حاضر در ورزشگاه آغاز شد؛ آنچلوتی که در این دیدار تعدادی از بازیکنان اصلی خود را به دلایل مختلف در اختیار نداشت، بازی را مقابل حریف کوچک خود خوب شروع کرد. جدی ترین موقعیت بازی در دقیقه '18 توسط میزبان خلق شد و ضربه راموس روی کرنر ارسالی به تیر افقی برخورد کرد و در برگشت ضربه ایسکو از پشت محوطه به دو تیر عمودی برخورد کرد و با بدشانسی محض توپ وارد دروازه نشد!

در دقیقه '21 بالاخره قفل دروازه ایبار باز شد و باز هم کریستیانو رونالدو موفق به گلزنی شد و بعد از مدت ها ضربه ایستگاهی به دست آمده را به گل تبدیل کرد. لحظه ای بعد، ستاره پرتغالی فرصت ایده آلی برای گلزنی داشت اما پاس رو به جلوی چیچاریتو با ضربه این بازیکن به کنار دروازه رفت. در حالیکه شاگردان آنچلوتی با مالکیت 70% توپ کاملاً مسلط نشان می دادند، در دقیقه '31 به گل دوم هم دست پیدا کردند و چیچاریتو از فرصت خود به خوبی استفاده کرد.

در دقایق پایانی نیمه نخست نیز حملات مادریدی ها ادامه داشت و در دقیقه '41 ایرورتا با واکنشی خوب، شوت رونالدو از داخل قوس محوطه را به کرنر فرستاد تا در نهایت این نیمه با پیروزی 2-0 میزبان به پایان برسد.

رئال مادرید در نیمه دوم با سرعت و شدت نیمه اول بازی را آغاز نکرد اما همچنان اجازه عرض اندام به حریف خود نمی داد. در دقیقه '60 مودریچ جای خود را به لوکاس سیلوا داد تا برای دیدار حساس مقابل اتلتیکو استراحت کند. لحظاتی بعد نیز ناچو به همراه په په به جای راموس و مارسلو به بازی آمدند تا هر سه تعویض آنچلوتی تمام شود.

در دقیقه '73 روی ارسال ضربه ایستگاهی توسط ایسکو، در یک رفت و برگشت توپ به چیچاریتو رسید اما ضربه این بازیکن از فاصله ای نزدیک به دروازه به مدافع حریف برخورد کرده و به درون دروازه نرفت، اما کرنری هم اعلام نشد! در حالیکه به نظر نمی رسید توپی از خط دروازه ها عبور کند، در دقیقه '83 خسه با حرکتی خوب موفق به انجام این کار شد و گلزنی مثلث امشب خط حمله مادریدی ها را تکمیل کرد. در نهایت بازی با همین نتیجه به پایان رسید و مادریدی ها موقتاً به یک امتیازی بارسلونا رسیدند.

شــرح گل ها

  دقیقه '21 (کریستیانو رونالدو)(1-0): ضربه ایستگاهی به دست آمده برای رئال مادرید با ضربه خوب ستاره پرتغالی در مقابل دروازه به زمین برخورد کرده و با اشتباه دروازه بان درون دروازه قرار گرفت تا وی 38مین گل خود را به ثمر برساند.

  دقیقه '31 (چیچاریتو)(2-0): ارسال عالی آربلوا از سمت راست با ضربه سر مهاجم مکزیکی لوس بلانکوس به تیر عمودی برخورد کرده و درون دروازه قرار گرفت.

  دقیقه '83 (خسه رودریگز)(3-0): حرکت پا به توپ این بازیکن که تا پشت محوطه ایبار ادامه داشت و سرانجام پس از جا گذاشتن مدافع پیش رو ضربه اش را به سمت مخالف زده و گلزنی کرد.

ترکیب دو تیم و آمار بازی

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 22 فروردين 1394 | 21:56 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.