رایو وایکانو 0-2 رئال مادرید؛ 50مین پیروزی آنچلوتی در لالیگا

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رایو وایکانو 0-2 رئال مادرید؛ 50مین پیروزی آنچلوتی در لالیگا

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رایو وایکانو 0-2 رئال مادرید؛ 50مین پیروزی آنچلوتی در لالیگا

 

شــرح بازی

دو تیم با قضاوت آقای ماریو ملرو لوپز در مقابل دیدگان 13,800 تماشاگر آغاز شد؛ میزبان بازی را خوب و جسورانه آغاز کرد و مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشتند، به طوریکه در اوخر نیمه نخست 61% به 39% پیش بودند! و میهمان نامدار با اشتباهات مکرر در تمامی نقاط زمین نشانی از رئال مادرید نداشت. رایو در چند صحنه از جمله دقایق '15 و '44 به شدت خطرساز شد که در اولی ضربه پای چپ بوئنو و در صحنه بعدی نیز ضربه سر تراشوراس از نزدیکی محوطه شش قدم با واکنش عالی کاسیاس برگشت داده شد.

در نیمه اول رایو کرنر های متعددی به دست آورد و رئال مادرید در آفساید های بسیاری اسیر شد و دو تیم به نتیجه ای جز تساوی بدون گل دست نیافتند. ضمن اینکه در دقیقه '20 هامس رودریگز با دریافت کارت زرد، بازی بعدی تیمش را از دست داد و اکنون 4 بازیکن دیگر از رئال مادرید نیز در خطر محرومیت قرار دارند.

در نیمه دوم، در دقیقه '51 رونالدو با فراری تند و تیز در یک ضد حمله وارد محوطه رایو شده و سر توپ زد که به طور آشکار با خطای مدافع رایو نقش بر زمین شد اما داور این صحنه را تمارض تشخیص داده و به ستاره پرتغالی کارت زرد نشان داد تا وی هم از بازی بعدی محروم شود؛ اما این پایان کار آقای ملرو نبود و او با کارت زرد خود کروس و راموس را هم از بازی مقابل ایبار محروم کرد. حملات رئال مادرید در ادامه شدت گرفت و آنها سرانجام در دقیقه '67 باز هم توسط کریستیانو رونالدو به گل رسیدند و کارواخال سهمی قابل توجه در این گل ایفا کرد.

در دقیقه '70 شوت سرکش و محکم ناچو از پشت محوطه را کاسیاس باز هم با واکنشی خوب برگشت داد و بلافاصله بعد از آن نیز ایسکو به جای بنزما وارد میدان شد. در دقیقه '74 هامس رودریگز خیال آنچلوتی را از کسب 50مین پیروزی خود در لالیگا راحت کرد و حساب کار 2-0 شد.

بعد از افزایش اختلاف بازی روند ثابتی پیدا کرد اما در اواخر مسابقه بازیکنان رایو چند فرصت خطرناک خلق کردند که کاسیاس مانع از گلزنی آنها شد، در طرف دیگر نیز کوبنیو ضربات رونالدو و ایسکو را مهار کرد تا بازی با همان نتیجه 2-0 پایان یابد.

شـرح گل

  دقیقه '67 (کریستیانو رونالدو)(0-1): فرار عالی کارواخال از سمت راست که مدافع پیش روی خود را به خوبی جا گذاشت و وارد محوطه شد و ارسال خود را انجام داد تا رونالدو با ضربه سری شیرجه ای کار را تمام کرده و 300مین گل خود برای رئال مادرید را به ثمر رساند.

  دقیقه '74 (هامس رودریگز)(0-2): رونالدو پا به توپ تا پشت محوطه رایو پیش آمده و توپ را به هامس پاس داد تا وی با شوت دقیق توپ را به گوشه دروازه بفرستد؛ در این صحنه پرش به موقع بیل از روی توپ نیز قابل توجه بود.

تـرکیب دو تیم و آمار بازی


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 20 فروردين 1394 | 10:26 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.