آنچلوتی: در این مقطع سیستم چرخشی ضروری است؛ دنیلو آماده بازی در رئال مادرید است

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

آنچلوتی: در این مقطع سیستم چرخشی ضروری است؛ دنیلو آماده بازی در رئال مادرید است

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

آنچلوتی: در این مقطع سیستم چرخشی ضروری است؛ دنیلو آماده بازی در رئال مادرید است

کارلو آنچلوتی، سرمربی تیم رئال مادرید در آستانه دیدار فردا شب مقابل رایو وایکانو به گفتگو با خبرنگاران پرداخت.

طـرفداری- بنا به گزارش AS، وی در مورد مسائل زیر صحبت کرد:

ایسکو یا هامس: "هر دو می توانند بازی کنند چرا که بارها در کنار یکدیگر بازی کرده اند. بیل در پای چپ خود احساس ناراحتی می کند. این بحث بین ایسکو و هامس نیست، رقابت در ترکیب تیم چیز خوبی است. ما تقریباً تمام اعضای تیم را در شرایطی مطلوب در اختیار داریم. هامس در اولین فصل خود خیلی خوب کار می کند و ایسکو نیز همینطور. او بازیکن بزرگی است و بازی های فوق العاده ای داشته است. من خوش شانس هستم که هردوی آنها را دارم. از این مشکل استقبال می کنم."

شما گفته اید که وقتی ایسکو آماده باشد غیرقابل جایگزین است... "ایسکو بازیکن فوق العاده ای است، و این را در طول تمام فصل نشان داده است. من یک ترکیب کامل دارم که همگی غیرقابل جایگزین هستند چرا که من بهترین های دنیا را در اختیار دارم. مطمئنم که از حالا تا پایان فصل همه چیز گرد هم خواهند آمد."

آیا BBC هم غیرقابل جایگزین است؟ "ما تا آغاز ماه می هر سه روز یک بار مسابقه داریم و چرخش در تیم ضروری خواهد بود. برخی بازیکنان ممکن است استراحت کنند."

هامس در بازی های مهم: "این درست نیست؛ هیچ بازیکنی وجود ندارد که اهمیت بیشتر یا کمتری نسبت به دیگران داشته باشد. هامس خوب بازی می کند و ایسکو هم خوب است. همه از او راضی هستند، هواداران نیز به همین ترتیب. انتخاب کردن سخت است. انتخاب کردن میان دو بازیکن با چنین کیفیتی سخت است چون آنها بازیکنان کاملی هستند که در داخل زمین در پست های مختلفی می توانند بازی کنند."

دنیـلو: "او بازیکنی است که آماده بازی کردن برای رئال مادرید است."

سبک بازی رایو وایکانو: "ما باید در نظر داشته باشیم که این بازی سختی خواهد بود. آنها می دانند که چطور می خواهند بازی کنند، و سازماندهی خوبی دارند. من تیمی که عقب می نشیند را ترجیح می دهم چون در این صورت شما کنترل بازی را در اختیار خواهید داشت. در مقابل رایو این کار مشکل تر می شود چرا که آنها کیفیت لازم برای کنترل توپ و سرعت بازی را دارند. این بازی آسانی نخواهد بود."

آیا فکر می کنید رئال مادرید در صورت پیروزی در دیدار های باقی مانده قهرمان لیگ خواهد شد؟ "نه. من می دانم که باید در بازی های باقی مانده پیروز شویم اما بارسلونا از ما جلوتر است."

فصل گذشته در وایکاس: "من خاطرات بدی از آنجا دارم؛ اولین بار بود که من از دست تیم عصبانی می شدم. ما در نیمه دوم تحت فشار بودیم. ایده رایو در مورد فوتبال همانطور باقی مانده است. ما خیلی بهتر شده ایم، و با این سیستم چمپیونزلیگ را فتح کرده ایم. در رایو دی ماریا برای اولین بار در خط میانی بازی کرد و حقیقت این است که او خیلی خوب کار نکرد. آن بازی شک و تردید هایی در من ایجاد کرد اما در نهایت نتیجه داد."

خدیـرا: "او از لحاظ آمادگی جسمانی بهبود یافته است. بازی های ملی به او کمک کرده است، او در فرم خوبی است و تا آنجا که به من مربوط می شود او تا 30 ژوئن بازیکن رئال مادرید است. اگر به او نیاز داشته باشم بازی خواهد کرد."

آیا کاسیاس به خاطر آماده نبودن هو می شود یا هرکاری که انجام دهد اینطور خواهد بود؟ "نمی دانم. همه هواداران از کاسیاس حمایت نمی کنند اما این روی او تأثیر نخواهد گذاشت. این چیزی است که او بهتر از همه می داند: این باشگاه، این هواداران، و من می دانیم که سوت های انتقادی به او انگیزه خواهد داد تا به سخت کوشی ادامه دهد و همچنان پیشرفت کند."

برای تأثیرگذاری کم بازیکنان تعویضی چقدر مسئول هستید؟ "بخشی از مسئولیت این موضوع می تواند به گردن من باشد اما حقیقت این است که گلزنی برای بازیکنی که از روی نیمکت آمده سخت می شود. ما در حال حاضر بازیکنانی داریم که درون زمین گلزنی می کنند اما این درست است که با زمان بازی بیشتر، بازیکنان روی نیمکت اعتماد به نفس بیشتری کسب خواهند کرد."

رایـو: "آنها در بهترین فرم فصل خود قرار دارند. جدول گویای همه چیز است. آنها خیلی خوب بازی می کنند و بازی های خانگی خود را با پیروزی پشت سر می گذارند. می دانیم که بازی فریبنده ای خواهد بود."

آیا کاسیاس فردا بازی خواهد کرد؟ "کیلور ناواس شنبه بازی خواهد کرد. در وایکاس کاسیاس بازی خواهد کرد."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 19 فروردين 1394 | 11:56 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.