میراندا: رئال مادرید بهترین تیم دنیا است اما امسال از آنها شکست نخورده ایم

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

میراندا: رئال مادرید بهترین تیم دنیا است اما امسال از آنها شکست نخورده ایم

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

میراندا: رئال مادرید بهترین تیم دنیا است اما امسال از آنها شکست نخورده ایم

تنها تا چند هفته دیگر رئال مادرید و اتلتیکو مادرید بار دیگر به مصاف هم خواهند رفت، و این هفتمین جدال فصل آنها خواهد بود، که در چارچوب چمپیونزلیگ برگزار می شود، و فینالیست های سال گذشته در مرحله یک چهارم نهایی رقابت خواهند کرد.

طـرفداری- بنا به گزارش AS، میراندا، مدافع برزیلی روخی بلانکو در مصاحبه با روزنامه ‘Estadao’ اظهار داشت: "این دو بازی سخت خواهند بود. رئال مادرید تیمی فوق العاده قدرتمند دارد و در حال حاضر آنها بهترین تیم دنیا هستند، اما شکست ناپذیر نیستند. ما بسیار جنگنده هستیم و در این فصل 6 بار با آنها روبرو شده ایم و شکست نخورده ایم."

برنامه میراندا برای مهار کریستیانو رونالدو، حداقل روی کاغذ ساده است: "لازم است که بسیار متمرکز و بسیار سازمان یافته باشیم. وقتی حمله می کنیم مهم است که نظم خط دفاعی را حفظ کنیم. حمایت کردن از یک بازیکن به صورت تیمی همیشه اساسی است. اگر او توپ را از دست دهد، ما باید هرچه سریع تر توپ را پس بگیریم. در مقابل بارسلونا هم باید همین کار را انجام دهید. تنها تفاوت این است که آنها به سبک خود توپ را بیشتر پاس می دهند و بازیکنانی مثل مسی و نیمار دارند که می توانند بیشتر تعادل شما را برهم بزنند."

وی در ادامه افزود: "ما از کورس قهرمانی خارج شده ایم، و صدرنشین 9 امتیاز بیشتر از ما دارد. ما باید با آنها روبرو شویم و ممکن است این اتفاق رخ دهد، اما فکر می کنم نبرد بر سر قهرمانی سخت خواهد بود. هدف ما این است که دوم یا سوم شویم، و جایگاهی برای حضور در چمپیونزلیگ کسب کنیم."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 18 فروردين 1394 | 11:7 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.