رائول: امیدوارم که رئال از قرعه سخت اتلتیکو پیروز بیرون بیاید

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رائول: امیدوارم که رئال از قرعه سخت اتلتیکو پیروز بیرون بیاید

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رائول: امیدوارم که رئال از قرعه سخت اتلتیکو پیروز بیرون بیاید

رائول گونزالس اولین بازی خود را در لیگ فوتبال آمریکای شمالی انجام داد و با تیمش نیویورک کوسموس توانست فورت‌ لاودردیل را شکست دهد.

طرفداری- به گزارش AS، رائول می‌‌گوید: "از سه‌ امتیاز خوشحالم. برد بیرون از خانه سخت است که ما آن را انجام دادیم. ناراحت کننده بود که به خاطر مصدومیت مجبور به ترک بازی شدم. امیدوارم مساله جدی نباشد. درد من از ناحیه همسترینگ است."

رائول همچنین از باشگاه سابق خود رئال مادرید و قرعه آنها برابر اتلتیکو مادرید هم صحبت می‌‌کند: "از آن بازی از طریق تلویزیون لذت خواهم برد. امیدوارم که رئال از قرعه سخت اتلتیکو موفق بیرون بیاید. می‌‌خواهم آنها به دور بعد صعود کنند."

این مهاجم 37 ساله می‌‌گوید او در اولین بازی رسمی‌ خود در آمریکا مصدوم شده است: "نیمه اول احساس خوبی‌ داشتم با اینکه بازی برای ما دشوار شده بود. در آخر نیمه اول ما خیلی‌ بهتر بودیم. بازی در آمریکا و جو متفاوت دشوار است اما من از این تجربه استفاده می‌‌کنم. امیدوارم مسائل به خوبی‌ پیش برود. لیگ فیزیکی‌ است اما ما در آینده به کمک نیاز داریم. من 20 سال فوتبال بازی کردم و می‌‌خواهم کمی‌ از آن را هم در کاسموس باشم. فوتبال پتانسیل بالایی‌ دارد."

رائول از رونالدو برزیلی که هم تیمی سابق او است و مالک باشگاهی است که وی آنها را شکست داده هم صحبت می‌‌کند: "قبل بازی توانستم به او سلام کنم. خیلی‌ وقت بود که او را ندیده بودم. ما زمان زیادی را در رئال مادرید با هم گذراندیم."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 16 فروردين 1394 | 17:34 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.