رئال مادرید 9-1 گرانادا؛ رگبار نه تایی BBC با پنج گل از فرمانده پرتغالی

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رئال مادرید 9-1 گرانادا؛ رگبار نه تایی BBC با پنج گل از فرمانده پرتغالی

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رئال مادرید 9-1 گرانادا؛ رگبار نه تایی BBC با پنج گل از فرمانده پرتغالی

 

شــرح بازی

دو تیم دوم و نوزدهم جدول لالیگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو مقابل دیدگان 70,000 تماشاگر و با قضاوت آقای خیل مانزانو به مصاف هم رفتند؛ تیم میزبان بازی را خوب شروع نکرد و در لحظات ابتدایی مسابقه هنوز خود را در زمین پیدا نکرده بود و چند فرصت خطرناک گلزنی نیز برای میهمان مهیا شد، اما سرانجام در دقیقه '25 گرت بیل با استفاده از تعلل مدافع گرانادا و سرعت خود دروازه را باز کرده و خوشحالی را به برنابئو آورد.

بعد از این گل موتور خط حمله مادریدی ها روشن شد و در دقیقه '30 پای رونالدو هم به گلزنی باز شد. حملات مداوم مادریدی ها ادامه داشت و رونالدو در دقیقه '35 دومین گل خود را هم به ثمر رساند و با رکورد پاهینیو در جدول بهترین گلزنان تاریخ لالیگا برابری کرد؛ دو دقیقه بیشتر طول نکشید تا ستاره پرتغالی هت‌تریک خود را کامل کرده و با 34 گل به صدر جدول گلزنان لالیگا صعود کند و با 211 گل نیز به هشتمین گلزن برتر تاریخ رقابت ها تبدیل شود.

در دقیقه '43 شوت سرکش و تماشایی العربی از پشت محوطه با بدشانسی به تیر افقی دروازه برخورد کرد و به گل تبدیل نشد تا سرانجام نیمه نخست با پیروزی قاطعانه 4-0 شاگردان آنچلوتی پایان یابد.

با آغاز نیمه دوم نیز حملات رئال مادرید ادامه داشت و عطش آنها برای گلزنی تمامی نداشت و در دقیقه '52 با گلزنی بنزما، آمار گلزنی BBC در این دیدار تکمیل شد. اما این پایان کار نبود و در دقیقه '54 رونالدو چهارمین گل خود را هم با ضربه سر به ثمر رساند و تلافی افت چند ماه اخیر خود را بر سر گرانادا خالی کرد! در حالیکه به نظر می رسید تمام توپ های میزبان وارد دروازه می شود، این بار ضربه بنزما از داخل محوطه هم به گل تبدیل شد تا حساب کار 7-0 شود. بعد از این گل کروس جای خود را به ایارامندی داد. در دقیقه '60 نیز هامس رودریگز با دو پاس گل جای خود را به خسه داد و بنزما با دو گل جای خود را به چیچاریتو داد.

در حالیکه مادریدی ها همچنان فرصتا های متعددی برای گلزنی داشتند که از دست رفت، در دقیقه '74 ایبانز با فرار خود در موقعیت تک به تک قرار گرفت و کلین شیت کاسیاس را خراب کرد. در دقیقه '83 این بار مدافع گرانادا راضی به گلزنی رونالدو برای پنجمین بار نشد و قبل از رسیدن توپ به او دروازه خودی را باز کرد و حساب کار را 8-1 کرد! در ادامه نیز آربلوا با دریافت کارت زرد از بازی بعدی تیمش محروم شد.

در دقیقه '90 اما رونالدو به آنچه که می خواست رسید و با به ثمر رساندن پنجمین گل خود، روزی رؤیایی و فراموش نشدنی را برای خود و رئال مادرید رقم زد تا به پیروزی 9-1 تیمش کمک کرده باشد.

شــرح گل ها

  دقیقه '25 (گرت بیل)(1-0): روی پاس در عمق کروس، مدافع گرانادا تعلل کرد و بیل با سرعت بالای خود از راه رسید و با جا گذاشتن دروازه بان توپ را به گل تبدیل کرد.

  دقیقه '30 (کریستیانو رونالدو)(2-0): ارسال کروس به روی دروازه را مدافعان گرانادا ناقص دفع کردند تا توپ به هامس رسیده و با پاس او، رونالدو از داخل محوطه توپ را به گوشه دروازه فرستاد.

  دقیقه '35 (کریستیانو رونالدو)(3-0): ارسال تند و تیز مارسلو از سمت چپ با دفع ناقص دروازه بان گرانادا همراه شد تا رونالدو از راه رسیده و ضربه نهایی را وارد دروازه کند.

  دقیقه '38 (کریستیانو رونالدو)(4-0): روی پاس گرت بیل، ستاره پرتغالی از سمت چپ به سمت دروازه حرکت کرد و از پشت محوطه ضربه اش را زد که توپ پس از برخورد با دستان دروازه بان به گل تبدیل شد.

  دقیقه '52 (کریم بنزما)(5-0): ارسال کرنر هامس رودرگیز در شلوغی محوطه به بنزما رسید تا مهاجم فرانسوی پس از کنترل توپ با سینه آن را با ضربه ای خوب وارد دروازه کند.

  دقیقه '54 (کریستیانو رونالدو)(6-0): پاس پشت دفاع بلند از مارسلو به بیل رسید تا وی با پاس عرضی خود به دهانه دروازه، موجب گلزنی رونالدو برای چهارمین بار شود.

  دقیقه '56 (کریم بنزما)(7-0): حرکت آربلوا از سمت راست و پاس به بیرون او به بنزما رسید تا ضربه وی از داخل محوطه پس از برخورد با پای مدافع حریف وارد دروازه شود.

  دقیقه '74 (روبرت ایبانز)(7-1): پاس در عمق العربی با فرار ایبانز همراه شد و این بازیکن با عبور از خط دفاعی رئال مادرید در موقعیت تک به تک دروازه کاسیاس را باز کرد.

  دقیقه '83 (گل به خودی؛ ماینز)(8-1): حرکت لوکا مودریچ از سمت راست و ارسال او به دهانه دروازه، قبل از اینکه به رونالدو برسد، مدافع گرانادا دروازه خودی را باز کرد!

  دقیقه '90 (کریستیانو رونالدو)(9-1): ارسال ضربه ایستگاهی از سمت راست توسط لوکا مودریچ با ضربه سر اعجوبه پرتغالی درون دروازه قرار گرفت تا روز رؤیایی او با پنج گل تکمیل شود.

ترکیب دو تیم و آمار بازی


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 16 فروردين 1394 | 17:31 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.