کارلو آنچلوتی: رونالدو در دو ماه اخیر افت کرده است؛ قهرمانی در لیگ تخیلی نیست

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کارلو آنچلوتی: رونالدو در دو ماه اخیر افت کرده است؛ قهرمانی در لیگ تخیلی نیست

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کارلو آنچلوتی: رونالدو در دو ماه اخیر افت کرده است؛ قهرمانی در لیگ تخیلی نیست

طـرفداری- بنا به گزارش AS، وی در مورد مسائل زیر صحبت کرد:

دنیـلو: "او یک مدافع کناری فوق العاده است و در حال حاضر یکی از بهترین های اروپا می باشد. اما او بخشی از برنامه های تیم برای سال آینده است. کارواخال و آربلوا درک می کنند که رقابت در تمام باشگاه های بزرگ عادی است و آمدن دنیلو باعث پیشرفت آنها به عنوان بازیکن خواهد شد. هر دوی آنها روی ارائه بهترین عملکرد خود تمرکز می کنند و این خرید در کل روی آنها تأثیری نمی گذارد."

شانس بالا بردن جام قهرمانی لیگ: "ما معقتدیم که لیگ هنوز کاملاً باز است اما دیگر نمی توانیم هیچ گونه لغزشی را تقبل کنیم. ما باید برای کسب حداکثر پیروزی ها تلاش کنیم. تیم خوب است، هرچند منصفانه است که بگوییم در ماه های ژانویه و فوریه دچار افت شدیم. بازیکنان سر حال و باانگیزه هستند. ما بهتر از فرم فصل گذشته خود در این مقطع، وارد قسمت پایانی فصل می شویم. به جز په په که مصدومیت جزئی دارد و انتظار می رود سریعاً برطرف شود، سایر اعضای تیم کاملاً آماده هستند. ما احساس اطمینان می کنیم. در ماه آوریل ما بازی های زیادی در پیش داریم و در برخی نقاط به همه اعضای تیم احتیاج خواهیم داشت. من سعی خواهم کرد با احتیاط سیستم چرخشی را در تیم اجرا کنم."

آیا خرید دنیلو در اولویت بود؟ "این بیشتر به خرید یک بازیکن خوب و قدرتمند که باعث بهبود تیم خواهد شد، مربوط می شود."

بیـل: "چند بازی آخر او خوب بوده است. او در مقابل لوانته گلزنی کرد و عملکرد او در نیمه اول دیدار مقابل بارسلونا برای ما مهم بود. او این روند را با عملکردی فوق العاده برای تیم ملی ولز ادامه داد. بازی های ملی به او کمک کرده تا بار دیگر اعتماد به نفس خود را بازیابی کند - بازی های ملی به همه ما کمک کرده است."

سیستم 3-3-4: "ما همان سیستم دیدار مقابل بارسلونا را تکرار خواهیم کرد. در نوکمپ، خط هافبک ما عقب تر نشسته بود، و به عنوان یک تیم فشرده تر عمل کردیم. ما ایده های خود در عقب زمین را ادامه می دهیم در حالیکه در خط حمله بیل کمی جلو تر بازی می کند."

هواداران: "فکر می کنم همه ما می دانیم که این لحظات چقدر برای ما اهمیت دارد. جو حاکم بر برنابئو به نحوه عملکرد تیم بستگی دارد. اگر ما خوب بازی کنیم، هواداران پشت ما خواهند بود و به ما کمک می کنند."

امتیازاتی که برای قهرمانی در لیگ لازم است: "نمی توانم تمام محسابات احتمالی را در نظر بگیرم. هدف ما فقط این است که برای پیروزی در تمام بازی های باقی مانده تلاش کنیم. ما کیفیت لازم برای انجام این کار را داریم. این یک رؤیای تخیلی نیست. ما این کار را از سپتامبر تا دسامبر انجام دادیم و می توانیم دوباره آن را تکرار کنیم. تیم سرحال است و برای رقابت در بازی های باقی مانده آماده است."

چیچاریتو: "من کاملاً او را درک می کنم چون در طول ماه گذشته، بازیکنان دیگری هم بودند که مثل او فرصت زیادی برای بازی کردن به دست نیاوردند - ایارا و کوئنترائو. می توانم سرخوردگی او را درک کنم اما من به تمام اعضای تیم توضیح داده ام که در ادامه فصل به همه آنها نیاز خواهیم داشت."

په په: "او برای چمپیونزلیگ باز خواهد گشت. او تا یک هفته دیگر آماده می شود."

مطالعه اخیر روی مهاجمان شاغل در اروپا نشان می دهد که مسی در رتبه اول و کریستیانو 29ام است: "این تنها یک آمار در مورد آنچه که اخیراً اتفاق افتاده است، می باشد. مسی در طول دو ماه گذشته خوب کار کرده است و سطح عملکرد کریستیانو افت کرده است. باید دید در طول دو ماه آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد... احساس می کنم این آمار ها تغییر خواهند کرد."

هامس: "او فردا فیکس خواهد بود. او خوب است. من به خدیرا و کارواخال استراحت خواهم داد. ایسکو نمی تواند بازی کند چون محروم است و سایر بازیکنان در اختیار هستند."

گرانادا: "هر بازی برای هر تیمی اهمیت دارد. ما هفته ای مملو از بازی در پیش داریم اما فقط روی دیدار فردا تمرکز کرده ایم. گرانادا خوب بازی می کند، با اعتماد به نفس - آنها تیم خطرناکی هستند. ما مثل همیشه برای این دیدار هم آماده شده ایم. مسئولیت ما این است که لغزشی نداشته باشیم."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 15 فروردين 1394 | 22:53 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.