ده خیا گزینه اول و چک گزینه دوم رئال مادرید در تابستان

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

ده خیا گزینه اول و چک گزینه دوم رئال مادرید در تابستان

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

ده خیا گزینه اول و چک گزینه دوم رئال مادرید در تابستان

به مانند سال گذشته، زمانی که رئال مادرید باوجود در اختیار داشتن ایکر کاسیاس و دیگو لوپز، خرید کیلور ناواس را اعلام کرد، اکنون باشگاه به دنبال اجرای برنامه ای است تا درون دروازه خود تغییر نسل دهد.

طـرفداری- بنا به گزارش AS، در دفاتر باشگاه در حال حاضر برای جذب ده خیا برنامه ریزی می شود، دروازه بانی که انتخاب نخست منچستر یونایتد است و دروازه بان آینده تیم ملی اسپانیا محسوب می شود.

رئال مادرید در حال حاضر اقدامات اولیه برای امضای قرارداد با وی را بدون در نظر گرفتن هر اتفاقی برای کاسیاس انجام داده است. قرارداد ده خیا در منچستر یونایتد تا سال 2016 اعتبار دارد، و او هنوز آن را تمدید نکرده است. اگر یونایتد در تابستان امسال پیشنهاد قابل توجهی دریافت کند، ده خیا به رئال مادرید خواهد پیوست. با اینحال، یونایتد که در سال 2011 برای این دروازه بان 22.7 میلیون یورو هزینه کرد، رقم فسخ قرارداد او را تا 68 میلیون یورو افزایش داده است.

این دروازه بان 24 ساله، به شدت از علاقه رئال مادرید راضی است و می خواهد به اسپانیا باز گردد، اما همانطور که AS قبلاً گفته بود، او از بابت اینکه در تابستان امسال به جمع مادریدی ها بپیوندد متقاعد نشده چرا که هنوز آینده کاسیاس روشن نیست و او نمی تواند برای یک فصل دیگر با کاپیتان تیم ملی اسپانیا رقابت کند، در حالیکه تاکنون 168 بازی برای منچستر یونایتد انجام داده است. با اینحال، آینده اش در اولدترافورد به صعود یا عدم صعود این تیم به رقابت های چمپیونزلیگ فصل آینده نیز بستگی دارد (آنها در حال حاضر چهارم هستند).

در هر صورت، 'عملیات خرید ده خیا' در صورتی که تابستان امسال به انجام نرسد، تمام نخواهد شد و به تابستان سال 2016/17 موکول می شود. او یا به صورت آزاد یا مثل اتفاقی که برای کریستیانو رونالدو رخ داد، به مادرید منتقل خواهد شد (تمدید قرارداد ساختگی طبق توافق طرفین). بنا به گزارش رسانه های انگلیسی، یکی از شرایط ده خیا برای تمدید قرارداد، گنجاندن بند خرید 30 میلیون یورویی می باشد.

رئال مادرید می تواند در تابستان امسال پتر چک 32 ساله را به خدمت بگیرد، تا جای خالی احتمالی کاسیاس را پوشش دهد، کسی که هنوز تأیید نکرده چه کار خواهد کرد. قرارداد چک با چلسی در سال 2016 پایان می یابد، اما او بعد از انتقال تیبو کورتوا به هر قیمتی که شده قصد جدایی از جمع آبی ها را دارد. رئال مادرید قبل از تصمیم گیری کاسیاس برای جذب یک دروازه بان اقدام خواهد کرد...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 14 فروردين 1394 | 18:31 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.