الکس فرگوسن: آنچلوتی یکی از بهترین مربیانی است که دیده ام

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

الکس فرگوسن: آنچلوتی یکی از بهترین مربیانی است که دیده ام

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

الکس فرگوسن: آنچلوتی یکی از بهترین مربیانی است که دیده ام

سرالکس فرگوسن معتقد است نیمار آنچه که برای رسیدن به سطح کریستیانو رونالدو و لیونل مسی لازم است را دارد.

طـرفداری- این دو مهاجم در 7 سال اخیر مراسم توپ طلا دو جایگاه نخست را به خود اختصاص داده اند، اما سرمربی سابق منچستر یونایتد - که ستاره پرتغالی را به اولدترافورد آورد - از شماره 11. تیم بارسلونا حمایت کرد.

بنا به گزارش Goal.com، فرگوسن در مصاحبه با SiriusXM FC اظهار داشت: "شما همیشه به باشگاه هایی چون بایرن مونیخ، بارسلونا، رئال مادرید و منچستر یونایتد نگاه می کنید تا چنین بازیکنانی که در موردشان صحبت می کنید، بسازند. تبلیغات بسیار زیادی در مورد پتانسیل های نیمار به وجود آمده است، اما فکر می کنم او هنوز دیده نشده است، و هنوز کاملاً راضی کننده نبوده است. قطعاً اکثر مردم به شدت در مورد این پسر صحبت می کنند. زمانی که در یونایتد من اندرسون را داشتم، او هم در مورد توانایی های این پسر صحبت می کرد. امیدوارم او نفر بعدی باشد که نوعی از استعداد مسی و رونالدو را که شاهد هستیم، ارائه کند."

فرگوسن در مورد کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید نیز افزود: "کارلو یک مرد عالی است. در دیدار میان رئال مادرید و شالکه من آنجا بودم و او عالی بود. او جلو آمد و می دانست که دارن [پسر فرگوسن] شغل خود را در پیتربرو از دست داده است و گفت 'چرا دارن نمی آید و چند روزی را در تمرینات رئال مادرید سپری نمی کند؟ این برای او یک دنیا خوب خواهد بود'.

"او فوق العاده بود. نمی توانم به اندازه کافی در مورد این مرد بگویم. او یک انسان فوق العاده و یک مربی بزرگ است. کارلو یکی از بهترین مربیانی است که من تاکنون در سراسر جهان دیده ام و یکی از بزرگترین رقبا، بنابراین نگران آینده او نخواهم بود، و از این بابت مطمئنم."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 14 فروردين 1394 | 18:30 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.