کوئنترائو: بازی برای یونایتد باعث افتخار من است

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کوئنترائو: بازی برای یونایتد باعث افتخار من است

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کوئنترائو: بازی برای یونایتد باعث افتخار من است

فابیو کوئنترائو مدافع چپ پرتغالی رئال مادرید مایل است تا تابستان آینده به منچستر یونایتد منتقل شود.

طرفداری- به گزارش ESPN, فابیو کوئنترائو 27 ساله تابستان 2011 با قراردادی 30میلیون یورویی به رئال مادرید پیوست. قرارداد وی با رئال مادرید تا سال 2019 اعتبار دارد. دیوید مویس سرمربی پیشین منچستر یونایتد علاقه مند بود تا این بازیکن پرتغالی را به خدمت بگیرد اما اشکال در دستگاه فکس مانع از حضور کوئنترائو در منچستر یونایتد شد.

به نقل از AS لوییس فن خال سر مربی منچستر یونایتد پس از مصدومیت های طولانی مدت و تکراری لوک شاو در پی جذب فابیو کوئنترائو است. او پس از به ثمر رساندن گل برتری تیم پرتغال مقابل صربستان در مصاحبه با O Jogo گفت: "بازی در منچستر یونایتد باعث افتخار است. من قبلا هم گفته ام که مایل به بازی برای این تیم هستم, منچستر یونایتد یکی از بهترین تیم های دنیا است و باعث افتخار من است تا با پیراهن این تیم به میدان بروم."

فابیو کوئنترائو در فصول گذشته یکی از مهره های ارزشمند رئال مادرید به شمار می آمد اما به نظر می آید کارلو آنجلوتی سرمربی رئال مادرید اعتقادی به این بازیکن ندارد. آخرین بازی او برای رئال مادرید, به شکست چهار بر سه این تیم اسپانیایی ختم شد.

گرچه کوئنترائو از انگیزه خود برای ادامه فصل می گوید: "امیدارم بازی های بیشتری به من برسد. تا اینجای فصل که این گونه نبوده است."

او درباره احتمال بازگشتش به بنفیکا گفت: "همه می دانند که بنفیکا خانه من است. من عاشق بنفیکا هستم و احترام زیادی برای آنها قائلم ولی هنوز چهار سال دیگر با رئال مادرید قرارداد دارم."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 12 فروردين 1394 | 17:57 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.