چیچاریتو: از حضور در رئال مادرید خسته شده ام

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

چیچاریتو: از حضور در رئال مادرید خسته شده ام

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

چیچاریتو: از حضور در رئال مادرید خسته شده ام

مهاجم مکزیکی تیم رئال مادرید، خاویر هرناندز که به صورت قرضی از منچستریونایتد به این تیم پیوسته، می گوید اعتماد به نفسش در این تیم خرد شده است.

طرفداری- خاویر هرناندز مکزیکی که در برتری 1-0 تیم ملی مکزیک مقابل اکوادور موفق به گلزنی شد، طی قراردادی یک ساله به صورت قرضی از منچستریونایتد به جمع کهکشانی‌ها پیوست، امّا تاکنون نتوانسته جایگاه ثابتی در ترکیب رئال مادرید پیدا کند.

هرناندز در این فصل از مسابقات لالیگا 13 بار با پیراهن رئال مادرید به میدان رفته و تنها یک بار از ابتدای بازی در زمین حضور داشته است. وی سه گل زده را در کارنامه خود نیز به ثبت رسانده است. هرناندز در گفتگو با فاکس اسپورت گفت:

"وضعیت برای من خسته کننده است. من به این تیم ملحق شدم و تمام توانم را در تمرینات تیم گذاشتم تا در بازی ها حضور پیدا کنم، امّا فرصت کمی به من رسیده است. من عضوی از این تیم هستم و می خواهم واقعاً بازی کنم. بعضی اوقات اعتماد به نفسم خرد می شود، اگرچه همیشه سعی کرده ام اعتماد به نفس بالایی داشته باشم و خوشحالم که با کمک مردم و هوادارانی که من را حمایت می کنند، خودم را در سطح مطلوبی حفظ کرده ام. مهم ترین مسئله این است که به شما فرصت برسد و آن ها به شما باور داشته باشند. امّا متأسفانه من دو فصل خسته کننده را پشت سرگذاشته ام. باید کسانی حداقل به من باور داشته باشند تا بتوانم ثابت کنم خوب هستم یا بد."

به نظر می رسد، باشگاه رئال مادرید علاقه ای به دائم کردن قراداد قرضی این مهاجم مکزیکی در پایان فصل داشته باشد و از وست هام به عنوان مقصد بعدی چیچاریتو یاد می شود. 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 11 فروردين 1394 | 12:20 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.