رئال مادرید اولین قرارداد اسپانسری خود در چین را امضا کرد

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رئال مادرید اولین قرارداد اسپانسری خود در چین را امضا کرد

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رئال مادرید اولین قرارداد اسپانسری خود در چین را امضا کرد

امیلیو بوتراگوئنو مدیر روابط عمومی باشگاه رئال مادرید، در پانزدهمین نماشگاه بین المللی خودرو های الکتریکی در شمال کشور چین شرکت کرد

طرفداری- بنا به گزارش AS، باشگاه رئال مادرید با شرکت سازنده خودرو های الکتریکی 'Luyuan' قرار داد اسپانسری امضا کرده است. این اولین قرارداد باشگاه مادریدی در کشور چین می باشد. مدیر روابط عمومی این باشگاه، امیلیو بوتراگوئنو در نمایشگاه بین المللی خودرو های الکترونیکی در چین شرکت کرده بود.

امیلیو که بازیکن سابق باشگاه رئال مادرید نیز بوده در این باره گفت: "بسیار مفتخر هستم که اولین قرارداد اسپانسری باشگاه رئال در کشور چین را امضا می کنم. باعث خوشحالی است که طرف قرار داد باشگاه رئال مادرید شرکت بزرگی مثل Luyuan میباشد. این آغازی بر همکاری بلند مدتی می باشد که برای هر دو طرف قرارداد سود آور خواهد بود.

رئیس شرکت Luyuan نیز اضافه کرد: "ما با یکی از با اعتبارترین و بزرگترین باشگاه جهان قرارداد امضا کرده ایم. بسیار مفتخر هستیم که اولین اسپانسر باشگاه رئال مادرید در چین می باشیم. ماشین های الکترونیکی و فوتبال شباهت های زیادی دارند. هر دو سبز و سالم هستند. از لحاظ محیط زیستی بسیار سالم بوده و هر دو به مردم بسیار نزدیک اند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 9 فروردين 1394 | 17:0 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.