اگر رئال و رونالدو علاقه ای به بیل ندارند؛ یونایتد و لیگ برتر مشتاقانه انتظار بازگشت وی را می کشند

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

اگر رئال و رونالدو علاقه ای به بیل ندارند؛ یونایتد و لیگ برتر مشتاقانه انتظار بازگشت وی را می کشند

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

اگر رئال و رونالدو علاقه ای به بیل ندارند؛ یونایتد و لیگ برتر مشتاقانه انتظار بازگشت وی را می کشند

ستاره سابق باشگاه تاتنهام در اسپانیا همچنان زیر فشار انتقادها قرار دارد، اما در یک باشگاه انگلیسی این توانایی را دارد تا ثابت کند که به چه دلیل گرانترین بازیکن تاریخ لقب گرفته است.

طرفداری- هنگامی که در یکشنبه هفته گذشته، ده ها هزار طرفدار کاتالانی در نیوکمپ هو و سوت هایشان را نثار گرت بیل می کردند، ال کلاسیکو می بایست مانند یک بازی داخل خانه برای گرت بیل به نظر بیاید. گرانترین بازیکن تاریخ فوتبال، صبح روز دوشنبه با دیدن عکس بزرگ خود در روزنامه مارکا - که روزنامه حامی باشگاه رئال مادرید است- از خواب بیدار شد. سرتیتر بزرگ روزنامه این چنین بود : "(او) بیش از حد مورد بخشش قرار گرفته".

این عکس به منزله انتقادی جامع از رئال مادرید برای شکست 1-2 این تیم مقابل بارسلونا کار شده بود، اما گرت بیل با به نمایش گذاشتن بدترین عملکردش از زمان پیوستن به رئال مادرید، به وضوح هدف اصلی این انتقادها به حساب می آمد. 40 تماس با توپ و 28 پاس وی که تنها 57 درصدشان به مقصد رسید از تمام بازیکنان دیگری که از ابتدا وارد میدان شده بودند کمتر بود و بدون شک بیل از این پس با انتقادات شدیدتری از سوی رسانه ها و هواداران مادریدی روبرو خواهد شد.

این اتفاق، یک تئوری آشنا در فصل جاری بوده است. گل های سرنوشت ساز او در جام حذفی اسپانیا و فینال لیگ قهرمانان اروپا خیلی زود به اتهام خودخواه بودن و عدم مشارکت وی در کار گروهی توسط هواداران زیاده خواه مادریدی به فراموشی سپرده شد. ادعای خودخواه بودن بیل باعث تعجب کسانی که او را از نزدیک می شناسند خواهد شد. این بازیکن ولزی همواره توسط اطرافیان خود به عنوان یک دوست و انسان فروتن شناخته شده است و یکی از نگرانی های اصلی در زمان انتقالش به سانتیاگو برنابئو این بود که آیا او قدرت شخصیتی لازم را برای تکرار کردن عملکردهای تأثیرگذاری که در تاتنهام ارائه می داد، خواهد داشت یا که خیر. بیل دوست دارد در پایتخت اسپانیا بماند و در یکی از بزرگترین باشگاه های جهان تبدیل به اسطوره شود، اما فشار انتقادات در 25 سالگی؛ زمانی که او باید در بهترین فرم دوران فوتبالش باشد، در حال نابود کردن اوست.

آمار بیل در ال کلاسیکو
اگر مادرید او را نخواهد، بهترین باشگاه های انگلستان در تابستان دست به خزانه خواهند برد تا هزینه برگرداندن وی به لیگ برتر را تأمین کنند. منچستریونایتد در سال 2013 حدود 120 میلیون یورو برای به خدمت گیری این هافبک ولزی پیشنهاد داد، اما او که دل به مادرید بسته بود این پیشنهاد وسوسه انگیز را رد کرد. با این حال آن ها برای تقویت تیم در حال پیشرفت فن خال دوباره مایل به پرداختن مبلغی مشابه برای او خواهند بود. سیتی، چلسی و پاریسن ژرمن نیز از هیچ تلاشی برای به خدمت گیری وی دریغ نخواهند کرد.

در هر کدام از این باشگاه ها، بیل، عشقی را که در حال حاضر در مادرید از وی دریغ می شود، تمام و کمال دریافت خواهد کرد. او بهترین بازیکن بریتانیایی جهان است و اگر بتواند نمایش های سال آخر حضورش در تاتنهام و سال اول حضورش در رئال مادرید را تکرار کند، پتانسیل برنده شدن عنوان بهترین بازیکن جهان را دارد. آمار او اما همچنان چشم گیر است. او در فصل گذشته توانست در 44 بازی، 22 گل را به ثمر برساند. در این فصل نیز در 39 بازی برای رئال مادرید موفق به زدن 16 گل شده است، اما برای هواداران ناراضی مادریدی که تعدادشان در مقیاسی روزانه در حال افزایش است، این آمار کافی نیست.

در انگلستان، بیل می تواند بهترین بازیکن لیگی باشد که در تجربه قبلی اش دو بار موفق به کسب عنوان بهترین بازیکنش شد. قدرت بدنی، سرعت و ضربات ویران کننده پای چپ در لیگ برتر کاربرد بیشتری نسبت به لالیگا که لیگی تکنیکی تر به حساب می آید خواهد داشت. او جزء آن دسته از فوق ستاره هاییست که می تواند تیمی مانند منچستریونایتد را به تنهایی به قهرمانی فصل آینده لیگ برتر برساند.

بیل نمونه کامل یک خرید "فلورنتینو پرزی" به حساب می آید و توسط رئیس این باشگاه حمایت می شود، اما او باید از خود این سوال را بپرسد که آیا تمام پتانسیل های وی در فیلمی که به جای 'بتمن'، نقش 'رابین' را در آن ایفا می کند شکوفا خواهد شد یا خیر. واکنش طعنه برانگیز رونالدو به گل هفته گذشته بیل در مقابل لوانته برای تمام کسانی که در حال تماشای بازی بودند گویای این حقیقت بود که امکان اینکه هر دو آن ها در تیمی یکسان بدرخشند وجود نخواهد داشت.

رونالدو (چپ) و بیل (راست)
در حال حاضر، رونالدو مرد اصلی تیم به حساب می آید؛ نقشی که وی کاملاً شایسته آن است، اما در مرز 30 سالگی، به زودی توانایی های وی رو به افول خواهد گذاشت. یا این بازیکن پرتغالیست که محبور به ترک مادرید خواهد شد و یا بیل باید بتواند دوباره به مرزی از آمادگی برسد که تبدیل به محور اصلی تیم شده و رئال را به سمت کسب عناوین قهرمانی سوق دهد.

هنگامی که هر دو باشگاه رئال مادرید و تاتنهام درباره تمام جزئیات قرارداد 100 میلیون یورویی وی به توافق رسیدند، اعلام رسمی این معامله پس از صرف 5 ساعت مذاکره طاقت فرسا برای انتخاب واژه هایی که با وسواس انتخاب شده بوند، انجام شد. دلیل؟ رئال مادرید نگران این بود که با برملا شدن این نکته که رونالدو از این پس گرانبهاترین بازیکن دنیا نخواهد بود، موجبات رنجش وی را فراهم آورد.

آن ماجرا تا به اکنون ادامه داشته است. رونالدو همچنان در اولویت قرار دارد و بیل فقط و فقط بازیکنی بسیار گران قیمت به حساب می آید که در پشتیبانی به او کمک می کند. این نکته به خودی خود مشکل اصلی نمی باشد، اما بیل نیاز به بازی در جایی دارد که گران ترین بازیکن جهان بودن وی را توجیه کند؛ حتی اگر بهای این انتخاب، پشت کردن به رویایش در مادرید و بازگشتن او به خانه باشد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 9 فروردين 1394 | 16:56 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.