قهرمانی یا اخراج، زیدان آماده جانشینی آنجلوتی!

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

قهرمانی یا اخراج، زیدان آماده جانشینی آنجلوتی!

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

قهرمانی یا اخراج، زیدان آماده جانشینی آنجلوتی!

"در نظر گرفتن تغییراتی برای پیشرفت بیشتر حتی در دوران موفقیت بسیار حائز اهمیت است"، صحبت های خورخه والدانو مدیر ورزشی وقت رئال مادرید در سال 2003 و تنها یک روز بعد از فتح لالیگا برای بیست و نهمین بار توسط مادریدی ها بود. منظور والدانو از تغییرات در آن زمان کنار گذاشته شدن ویسنته دل بوسکه سرمربی موفق رئال مادرید بود، با وجود اینکه وی در سه و نیم سال حضور در مادرید موفق به کسب دو عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا با رئال مادرید شده بود.

در آن زمان منتقدین و بسیاری از طرفداران رئال مادرید این جدایی را نوعی بی احترامی تلقی کردند، چون دل بوسکه تنها چند ماه قبل از کنار گذاشته شدنش از رئال مادرید، این تیم را برای دومین بار ظرف مدت سه سال به قهرمانی در لیگ قهرمانان رسانده بود، از آن زمان به بعد هواداران مادریدی هرگز رابطه ای عمیق با سرمربیان خود برقرار نکرده اند، چون آنها به خوبی می دانند که در خصوص سرنوشت یک سرمربی خواسته آنها چندان حائز اهمیت نمی باشد و این فلورنتینو پرز مدیر باشگاه است که حرف آخر را در این زمینه می زند.

کارلو آنجلوتی نیز در حال تجربه شرایط نسبتا مشابهی است، او توانست پس از دوازده سال بار دیگر عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را برای مادریدی ها به ارمغان بیاورد و حال کمتر از نه ماه بعد، خطر اخراج وی را تهدید می نماید. کمتر از چهار ماه پیش او توانست با رئال مادرید بیست و دومین پیروزی متوالی تیم و فتح جام باشگاه های جهان را جشن گیرد و حال بحث های شدیدی در خصوص وضعیت او در مطبوعات اسپانیایی به چشم می خورد و اگر کارلو آنجلوتی نتواند خیلی سریع شرایط را تغییر دهد، سرنوشتی مشابه با ویسنته دل بوسکه در انتظار وی خواهد بود.

خوراندو راموس مدیر سابق رئال مادرید در این زمینه معتقد است:"در پایتخت اسپانیا از عدم کسب نتیجه در چند دیدار به عنوان بحران یاد می شود، سه ماه پیش آنها با هدایت آنجلوتی با کسب بیست و دو پیروزی متوالی توانستند جام باشگاه های جهان را فتح نمایند و تمجیدهای فراوانی از وی به چشم می خورد و سه ماه بعد این سرمربی ایتالیایی نادیده گرفته می شود."

بعد از شکست در نیوکمپ اختلاف رئال مادرید با بارسلونای صدرنشین به چهار امتیاز رسیده و دیگر سفیدپوشان مادریدی از مدعیان اصلی فتح لالیگا به حساب نمی آید، البته خوراندو راموس می گوید:"دنیای سرمربی گری فوتبال این گونه است، اما من هیچ تردیدی ندارم که آنجلوتی سرمربی موفقی است و از تجربه کافی برای برگرداندن ورق به نفع مادریدی ها برخوردار است."

فصلی بدون عنوان برای فلورنتینو پرز رئیس باشگاه همانند فاجعه ای خواهد بود و بی تردید پیامدهایی را برای آنجلوتی به دنبال خواهد داشت. در فصل گذشته نیز گل تساوی سرخیو راموس در دقایق پایانی فینال لیگ قهرمانان اروپا، نجات بخش موقعیت آنجلوتی در رئال مادرید بود و اگر این تیم فینال لیسبون را به همشهری خود واگذار نموده بود، بی تردید کارلو آنجلوتی سمت خود را در تابستان 2014 از دست داده بود.

در روزهای اخیر فلورنتینو پرز زمان زیادی را برای آرام نگه داشتن هواداران صرف نموده و در گفتگوهای خود صحبت هایی در زمینه سرمربی حال تیم نیز داشته و اعلام نموده که کارلو آنجلوتی در برخورد با ستارگان مادریدی بسیار ملایم بوده و از اقتدار مورد نیاز برخوردار نیست. بر خلاف فلورنتینو پرز بازیکنان رئال مادرید همواره از سرمربی خود حمایت نموده اند و از رابطه خوبی با وی برخوردار هستند که پرز نیز به این موضوع در گفتگوی خود معترف بوده است. البته هواداران مادریدی فراموش نخواهند نمود که دلیل کنار گذاشته شدن ژوزه مورینیو از رئال مادرید از نظر پرز برخورد مقتدرانه و سخت گیرانه او با بازیکنان رئال مادرید بوده است.

بعد از ال کلاسیکو این اتهام به کارلو آنجلوتی وارد شده که از ایده لازم برای غلبه بر بارسلونا برخوردار نبوده است و پیروزی مقابل بارسلونا می توانست تا حدودی باعث آرام شدن شرایط گردد، حال اما هفته های بسیار سختی پیش روی این سرمربی ایتالیایی قرار گرفته و در صورت عدم موفقیت، فلورنتینو پرز راه حلی ایده آل در نظر گرفته است؛ انتخاب زین الدین زیدان به عنوان سرمربی رئال مادرید.

این اسطوره فرانسوی در حال حاضر سرمربی گری تیم دوم رئال مادرید را عهده دار است و در صورت اخراج کارلو آنجلوتی می تواند به صورت مستقیم هدایت تیم اول رئال مادرید را همچنین بر عهده گیرد. فلورنتینو پرز نیز از هواداران زیدان 42 ساله محسوب  می شود و حتی وی در گذشته نیز تمایل داشته تا زیدان را به عنوان جانشین ژوزه مورینیو برگزیند. زین الدین زیدان در این فاصله تجربیات بسیار مفیدی به عنوان سرمربی اندوخته است و با توجه به حضور پنج ساله در باشگاه رئال مادرید به عنوان بازیکن با فشارهای موجود در این باشگاه آشنایی کامل دارد. بی تردید زین الدین زیدان می تواند کمکی بزرگ به رئال مادرید باشد و از طرفی این اسطوره فرانسوی به نظر نقش در نظر گرفته شده برای او توسط فلورنتینو پرز به عنوان جانشین کارلو آنجلوتی را پذیرفته است.

 در شرایط کنونی تنها کسب عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا می تواند نجات بخش کارلو آنجلوتی باشد، چون برای رئال مادرید شانس زیادی برای کسب قهرمانی در لالیگا نمی توان متصور بود. دفاع از عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا وظیفه ای بسیار خطیر به نظر می رسد و در تاریخ این رقابت ها به شکل جدید، هیچ باشگاهی موفق به انجام آن نشده است، برای فلورنتینو پرز اما این موضوع از اهمیت چندانی برخوردار نیست و او تنها قهرمانی در این رقابت ها را خواهان است و به نظر کارلو آنجلوتی محکوم به رساندن رئال مادرید به یازدهمین عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا است، در غیر این صورت در تابستان پیش رو این سرمربی ایتالیایی می بایست به دنبال یافتن باشگاه جدیدی برای خود باشد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 8 فروردين 1394 | 17:36 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.