جرارد پیکه: اگر هوادار رئال مادرید بودم، کاسیاس بت من می بود

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

جرارد پیکه: اگر هوادار رئال مادرید بودم، کاسیاس بت من می بود

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

جرارد پیکه: اگر هوادار رئال مادرید بودم، کاسیاس بت من می بود

طـرفداری- بنا به گزارش AS، این بازیکن که در حال حاضر در اردوی تیم ملی اسپانیا حضور دارد در مورد مسائل زیر صحبت کرد:

فرم خوب خود: "من در سطح خوبی هستم اما بالاتر از هر چیز دیگر تیم در حال رقابت است، و ما در سطح بسیار خوبی هستیم."

در مقابل رئال مادرید یک عملکرد ستاره وار دیگر داشتید: "هر چقدر این دو تیم بیشتر به مصاف هم می روند، می توانیم ببینیم که نقش مدافعان پر رنگ تر می شود و آنها نقش ناجی را ایفا می کنند."

بین دو نیمه که بازی مساوی بود، چه چیزی به شما گفته شد؟ "ما خوب کار کردیم، ما در لحظه ای بودیم که همه چیز تحت کنترل بود، ال کلاسیکو، ال کلاسیکو است، مهم نیست که در چه فرمی به این بازی بروید. در نیمه اول کمی رنج کشیدیم و در نیمه دوم گل سوارز کمی به ما آرامش خاطر داد."

پیوستن به رئال مادرید: "هرگز نمی توان گفت هرگز، اما من همیشه یک هوادار بارسا بوده ام، و اینطور به بار آمده ام. بدیهی است که رئال مادرید باشگاه بزرگی است اما من در منچستر خوب بودم و تنها گزینه دیگر بازگشت به بارسلونا بود."

مشکلات با گواردیولا: "آن سال آخر پپ بود. رابطه ما همیشه بسیار خوب بوده است، من زمانی به عنوان یک مدافع میانی به بارسلونا آمدم که پویول، مارکز و مارتین کاسرس حضور داشتند. پپ اعتماد به نفس زیادی به من داد و سه گانه را فتح کرد... این رابطه بسیار پر شور بود، او بسیار جاه طلب است و از شما هم همین انتظار را دارد. لحظاتی وجود داشت که من از لحاظ جسمانی رنج می کشیدم و این هزینه بیشتری برای من داشت."

شخصیت: "یکی از چیزهایی که برای من ارزش دارد، این است که من خودم هستم و آن را تغییر نخواهم داد. گاهی اوقات چیزهایی گفته ام که شاید بهتر بود ناگفته بماند، اما هرچیزی که گفته ام احساس کرده ام که باید بگویم. تجربه کمک می کند تا کمی محتاط تر شوید. حالا از اینکه فضای خصوصی داشته باشم، همیشه در رسانه ها نباشم و مصاحبه های زیادی انجام ندهم بیشتر لذت می برم. من به دنبال خلوت بیشتری هستم، در یک اتاق آرام در خانه همراه با خانواده ام."

بغل کردن یکدیگر در اردوی تیم ملی: "روابط ترمیم یافته است. این ها جعلی یا ژستی برای دوربین ها نیستند."

کاسیاس و سوت های انتقادی: "برای درک سوت های انتقادی باید اینجا باشید. اگر من هوادار رئال مادرید بودم، کاسیاس بت و استاندارد من و نمونه ای از رئال مادرید می بود. او برای سال ها بهترین دروازه بان دنیا بوده است."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 6 فروردين 1394 | 10:0 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.