سرجیو راموس: به منتقدان احترام می گذارم؛ عشق هواداران از همه چیز مهم تر است

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

سرجیو راموس: به منتقدان احترام می گذارم؛ عشق هواداران از همه چیز مهم تر است

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

سرجیو راموس: به منتقدان احترام می گذارم؛ عشق هواداران از همه چیز مهم تر است

طرفداری- بنا به گزارش AS، امروز صبح سرجیو راموس با برنامه ی رادیویی El Larguero که مجری آن خوزه لامون مورنا بود صحبت کرد و به سؤالاتی مانند انتقاد هواداران، باخت مقابل بارسا و حمله به بازیکنان رئال مادرید از سمت هواداران خودی پاسخ داد.

اگر تو بودی کسی را در مرکز توجه قرار می دادی؟ کسانی مثل بیل، آنچلوتی، کاسیاس یا حتی خودت.

من به همه احترام می گذارم. من با انتقادات زندگی کرده ام و با انتقادات قوی تر شده ام. اصلاً برایم اهمیت ندارد این شرایط برای چه کسی خوب است و چه کسی انتقاد می کند. حتی اگر آن شخص مورینیو باشد.

اما چرا شما در مرکز انتقادات قرار دارید؟

ما همیشه باید پاسخگو باشیم چون ما کاپیتان های تیم هستیم. آن ها اشخاصی را برای انتقاد کردن می خواهند و ما باید همیشه جوابگو باشیم. ما باید به مردم نشان دهیم وقتی از برهه زمانی سختی عبور می کنیم حتماً باید پاسخگو باشیم و مشکلات را از بین ببریم.

تمدید قرارداد؟

باید یک روز در موردش صحبت کنم. نه من تماسی برای تمدید قرارداد با باشگاه گرفته ام و نه خود باشگاه با من تماس گرفته. عجله ای نداریم. آن ها می دانند من را در پیراهنی جز رئال مادرید نخواهند دید. پس من تمام تلاشم را برای تحقق این موضوع می کنم.

آیا رئال بازی خوبی مقابل بارسا به نمایش گذاشت؟

باخت همیشه بد است ولی شما گاهی اوقات می توانید از باخت نیز برداشت های خوبی داشته باشید. یکشنبه شب ما بازنده بودیم ولی با سری بلند از میدان بازی خارج شدیم، چون فوتبال زیبایی بازی کردیم. آنطور که حافظه ام مرا یاری می کند در نیمه اول خارق العاده بودیم. اما در نیمه دوم نتوانستیم بازی را آرام کرده و در دست بگیریم. بعد از گل دومی که خوردیم دیگر مثل قبل خوب بازی نکردیم.

رفتار های هواداران و رسانه ها بعد از مهمانی تولد رونالدو  تو را اذیت کرد؟

مرا اذیت نکرد. من 10 سال است که در اینجا فوتبال بازی می کنم. شما به عنوان یک بخش از این تیم هر کار که اینجا انجام بدهید تأثیر بین المللی دارد و در همه جا پخش می گردد. به شخصه وجدانم راحت است. دوست دارم از هر اشتباهم درس بگیرم.

روزنامه ها را خوانده ای؟

نه زیاد. گاهی El Pais ،El Mundo ،MARCA و AS را می خوانم تا نظر همکاران شما را بدانم. اگر چه در من تأثیری نمی گذارد. من با انتقادات مأیوس و با تعریف ها مغرور نمی شوم. ما نمی توانیم همیشه همه را راضی نگه داریم. پس باید در مقابل نظرات دیگران حرفه ای عمل کنیم و به آن ها احترام بگذاریم.

رختکن بعد بازی بارسلونا چطور بود؟

سکوت محض. چون شما تمامی چیز ها را در زمین جای گذاشته اید و باخت ضربه محکمی به شما می زند. پس می دانید که باید ساکت باشید.

آنچلوتی جه صحبتی کرد؟

فصل طولانی است ومهم تر از این چگونه تمام شدن آن است. همانطور که گفتم من قهرمانی هایی را شاهد بودم که اختلاف از این هم بیشتر بود.

به فلورنتینو چه چیزی گفتی؟

از خودش بپرسید. او دوست شما است، حتماً به شما خواهد گفت.

شرایط در پرواز شما به خانه بعد از باخت چطور بود؟

من همیشه در پرواز ها کنار ایکر می نشینم. ما منصفانه در مورد همه اتفاقات بازی صحبت می کنیم و بازی را آنالیز می کنیم. در مورد یک چیز خاص صحبت نمی کنیم. اگر شخصی باید به تیم روحیه دهد این من و ایکر هستیم که این کار را انجام می دهیم. چون ما کاپیتان تیم هستیم.

نظرت در مورد اتفاقات رخ داده در والدبباس چیست؟

ما 2 یا 3 طرفدار را در درب خروجی دیدیم و به دنبال خسه رفتیم. در پشت ماشین خسه ایستادم و آن ها نیز مرا دیدند. شروع به بوق زدن کردم تا خسه را هرچه سریعتر از آنجا دور کنم. خسه نیز به حرکت خودش ادامه داد و توقف نکرد. به خاطر بیشتر نشدن درگیری این کار را کردم چون او را می شناسم. از آن ها پرسیدم که مشکل چیست و به آن ها گفتم هر مشکلی که باشد این کار شما توجیهی ندارد.

آیا فکر می کنی هواداران در برنابئو بیش از حد سخت گیری می کنند؟

من فقط از طرف خودم صحبت می کنم. سطح توقع در این مؤسسه بسیار بالا است. در شرایطی که ما در بالا ترین سطح بازی خودمان نبودیم همیشه مردم ما را سرزنش می کنند و انتقادات تندی را روانه تیم و بازیکنان می کنند. بعضی از بازیکنان از این موضوع ابراز نارضایتی کرده اند چون عشق واقعی را از این جریان استخراج نکرده اند. وقتی هواداران از شما خواسته های زیادی دارند پس به این اعتقاد دارند که شما قابلیت بالایی دارید. شما با این موضوع باید کنار بیایید. چه دوست داشته باشید چه دوست نداشته باشید. عشق هواداران از همه چیز مهم تر است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 5 فروردين 1394 | 16:56 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.