بیانیه باشگاه رئال مادرید در خصوص افراد مسئول در حمله به بازیکنان

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

بیانیه باشگاه رئال مادرید در خصوص افراد مسئول در حمله به بازیکنان

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

بیانیه باشگاه رئال مادرید در خصوص افراد مسئول در حمله به بازیکنان

رئال مادرید یکی از اعضای باشگاه را محروم کرده و دو هوادار دیگر که مسئول حمله به خودروی بازیکنان پس از ال کلاسیکوی یکشنبه شب بودند را شناسایی کرد.

طـرفداری- تصاویر نشان می دهد که یک هوادار به شیشه ماشین خسه ضربه می زند، و دو نفر دیگر نیز برای مشت و لگد زدن به خودروی بیل هستند.

پس از حوادثی که توسط سه نفر در ساعات اولیه صبح روز گذشته در بیرون سیوداد رئال مادرید صورت گرفت، باشگاه رئال مادرید به موارد زیر اشاره می کند:

 

1- باشگاه به خاصر این اقدامات تهاجمی و خشونت آمیز علیه چند تن از بازیکنان ما، در حال حاضر افراد مسئول را شناسایی کرده است که نفر از آنها عضو رئال مادرید بوده است.

2- جزئیات هویت این عضو به کمیته انضباطی باشگاه فرستاده شده است، و درخواست شده است که این فرد را به خاطر یک جرم که بسیار جدی در نظر گرفته می شود، از باشگاه اخراج کنند.

3- عصر امروز، کمیته انضباطی یک جلسه اضطراری تشکیل داد و تصمیم گرفت که یک تحقیق انضباطی آغاز کند، و موقتاً حقوق فرد به عنوان یک عضو و دسترسی او به سانتیاگو برنابئو یا استفاده از هرگونه امکانات باشگاه را به حال تعلیق در آورند.

4- رئال مادرید حوادث صورت گرفته و همچنین هویت فرد مسئول را به کمیته ضد خشونت ملی اسپانیا اطلاع داده است، و در خواست شده که تحریم های مناسب را برای وی اعمال کنند.

5- علاوه بر این، رئال مادرید هرگونه اقدام قانونی در برابر این افراد که مسئول حادثه هستند انجام خواهد داد.

 

سرخیو راموس هم که در آن هنگام حاضر بود، زمانی که دید خسه در داخل ماشین و در مقابل او مورد هدف قرار گرفته است، مداخله کرد. مدافع رئال مادرید در این رابطه گفت:

"این نباید اتفاق می افتاد. این بچه ها هم سن من هستند. من پشت ماشین خسه حرکت می کردم و آنچه گفته شد را شنیدم، بنابراین ایستادم. من ماشین را نگه داشتم، شیشه را پایین کشیدم و به آنها گفتم که اشتباه می کنند. بهترین کاری که من کردم بوق زدن برای خسه بود تا حرکت کند. گاهی اوقات هواداران می خواهند احساسات خود را ابراز کنند اما نه به این صورت."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 4 فروردين 1394 | 10:51 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.