لوئیز انریکه: کاسیاس و براوو فوق العاده بودند؛ گلِ سوارز تنها از خودش بر می آمد

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

لوئیز انریکه: کاسیاس و براوو فوق العاده بودند؛ گلِ سوارز تنها از خودش بر می آمد

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

لوئیز انریکه: کاسیاس و براوو فوق العاده بودند؛ گلِ سوارز تنها از خودش بر می آمد

طرفداری - در ادامه کنفرانس مطبوعاتی لوئیز انریکه سرمربی تیم فوتبال بارسلونا پس از پیروزی ارزشمند شاگردانش در مسابقه امشب برابر رئال مادرید به نقل از وب سایت AS  مرور می کنیم.

آنالیز مسابقه: بازی امشب از چند بخش و زمان مختلف تشکیل شد. ما قصد داشتیم با شیوه همیشگی خود بازی را آغاز کنیم، اما رئال با در اختیار گرفتن توپ کنترل بازی را در دست گرفت و خطرهایی را بر روی دروازه مان ایجاد کرد، اما در نیمه دوم به مراتب بهتر شدیم و گل سوارز به ما آرامش داد و پس از آن اجازه ندادیم تا رئال بتواند موقعیت جدی بر روی دروازه مان خلق کند.

رئال مادرید و بارسلونا بهترین باشگاه های جهان هستند و پیروزی برابر حریف سنتی قطعا لذت زیادی برای مان دارد اما من باز هم حرف خود پیش از مسابقه را تکرار می کنم که بازی امشب سرنوشت ساز نبوده و نمی تواند تکلیف قهرمان رقابت ها را مشخص کند.

تغییر پست لیونل مسی: لئو در زمین بازی آزادی کامل دارد. او بیشتر در جناح راست بازی کرد تا به راکیتیچ وآلوز کمک کند. ما تنها از او خواستیم در نیمه دوم بیشتر به  هافبک های تیم نزدیک شده و بین خطوط میانی و حمله بازی کند تا توپ های بیشتری به او برسد.

عملکرد عالی براوو: کلودیو، مارک (تراستگن) و جوردی (ماسیپ) سه دروازه بان فوق العاده هستند که هر موقع به آن ها نیاز داشتیم بهترین عملکرد ممکن را ارائه دادند.

عملکرد عالی رئال مادرید: به بازیکنانم تبریک می گویم زیرا که نشان دادند با وجود زجر کشیدن در برابر فشار حریف باز هم می توانند به پیروزی برسند. رئال مادرید یک مدعی قهرمانی همیشگی است. آن ها همچون ما در سطح بسیار بالایی بازی کردند. آن ها می توانستند در نیمه اول گل های بیشتری بزنند که براوو مانع آن شد و همین طور ما نیز در نیمه دوم موقعیت های فراوانی را از دست دادیم که درخشش ایکر ( کاسیاس) از دلایل اصلی آن بود.

لوئیز سوارز: یک نیمه دوم عالی را پشت سر گذاشت. حرکت او در صحنه گل را بازیکنان بسیار بسیار کمی در دنیا می توانند انجام دهند. من بارها گفته ام که از داشتن چنین بازیکن سرنوشت سازی در ترکیب تیم بسیار خوشحالم و او بار دیگر نشان داد که ا چرا چنین مبلغی را برای جذب او پرداخته ایم.

گل زدن از روی ضربات ایستگاهی: این بیشتر به بازیکنان بر می گردد تا سرمربی تیم. لئو پاس فوق العاده ای ارسال کرد و جرمی هم به خوبی از آن استفاده کرد.

افزایش شانس قهرمانی بارسا: با شانس و احتمالات رابطه خوبی ندارم . ما ده بازی فوق العاده مهم در پیش داریم و از حالا علی رغم در پیش بودن بازی های ملی تمرکز خود را برای دیدار در خانه سلتاویگو می گذاریم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 3 فروردين 1394 | 10:42 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.