از تکرار تاریخ پس از 79 سال تا رکوردی 85 ساله؛ آمار و ارقامی جالب در آستانه ال کلاسیکو

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

از تکرار تاریخ پس از 79 سال تا رکوردی 85 ساله؛ آمار و ارقامی جالب در آستانه ال کلاسیکو

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

از تکرار تاریخ پس از 79 سال تا رکوردی 85 ساله؛ آمار و ارقامی جالب در آستانه ال کلاسیکو

فوتبال اروپا و جهان.

 دو مسابقه قبلی ال کلاسیکو که در فینال کوپا دل ری فصل گذشته و همچنین دیدار رفت دو تیم در این فصل با برتری شاگردان آنچلوتی به پایان رسیده است.

 آخرین باری که تیم فوتبال رئال مادرید در سه  ال کلاسیکوی پشت سر هم پیروز شده به سال 1978 میلادی باز می گردد.

 در 30 سال گذشته بازیکنان رئال مادرید  تنها یک بار و آن هم در فصل 2007/08  موفق شده بارسا را دبل کرده و در هر دو مسابقه رفت و برگشت به پیروزی برسند.

 کارلو آنچلوتی با ثبت آماری ضعیف در رقابت های لالیگا  در 5 بازی از 7 دیدار خود برابر  دو حریف اصلی رئال ، بارسلونا و اتلتیکو مادرید شکست خورده منتظرم 

  لیونل مسی با به ثمر رساندن 21 گل زده برترین گلزن تاریخ این رقابت ها به شمار می رود و از  آن سو نیز کریستیانو رونالدو با 14 گل در مسابقه امشب می تواند به رکورد 15 گل رائول گونزالس دست یابد.

 آخرین باری که رئالی ها در دو مسابقه خارج از خانه پشت سر هم شکست خورده اند به سپتامبر سال 2012 و دوران حضور ژوزه مورینیو باز می گردد.

 آبی اناری ها پس از شکست برابر رئال سوسیداد در آغاز سال جدید میلادی به جز شکست خانگی برابر مالاگا در تمامی مسابقات به پیروزی رسیده اند.

 .بارسلونا تا بدین جای فصل در دو مسابقه خانگی ( برابر مالاگاو سلتاویگو) شکست خورده و این در حالی است که در صورت شکست در مسابقه امشب برای اولین بار از سال 20007/08  و فصل آخر فرانک ریکارد در رقابت های لیگ سه شکست خانگی را متحمل شده اند.

 کریستیانو رونالدو تا کنون در هفت بازی خود با پیراهن رئال مادرید در نیوکمپ هشت گل به ثمر رسانده اما در دو دیدار آخر خود در این ورزشگاه موفق به گلزنی نشده است.

 لیونل مسی در سال 2015 میلادی 17 گل در رقابت های لالیگا به ثمر رسانده و این در حالی است که مثلث سرشناس مادریدی ها موسوم به BBC در این مدت 15 گل ( هر بازیکن 5 گل ) به ثمر رسانده اند.

 شاگردان لوئیز انریکه در تیم فوتبال بارسلونا تا بدین جای فصل به صورت همزمان بهترین خط حمله (78 گل زده) و بهترین خط دفاع ( 16 گل خورده) رقابت های لالیگا را در اختیار دارند.

 شاگردان آنچلوتی با نمایش کامل خود در مسابقه رفت به همراه تیم فوتبال پاریسن ژرمن تنها تیمی هستند که تا بدین جای فصل موفق شدند در یک مسابقه سه بار دروازه بارسا را فرو بریزند.

 بارسلونا تا بدین جای لالیگا بیشتر گل را از داخل محوطه جریمه (72 گل) به ثمر رسانده و از آن سو رئالی ها نیز بیشترین گل را از بیرون محوطه جریمه (8 گل) در بین تیم های حاضر در این رقابت ها به ثمر رسانده اند.

 گری لینکر، روماریو و لیونل مسی سه بازیکن تاریخ بارسا هستند که در استادیوم نیوکمپ برابر رئال مادرید هتریک کرده اند.

 هر دو تیم در 15 دقیقه پایانی مسابقات خود 19 گل به ثمر رسانده اند. بیشتر از هر تیم دیگری در رقابت های این فصل لالیگا.

 کلودیو براوو دروازه بان بارسا تنها سنگربانی است که در این فصل هنوز از پشت محوطه جریمه گل نخورده است.

 رئال مادرید با به ثمر رساندن 38 گل بهترین آمار را در نیمه اول بازی ها دارد و از آن سو شاگردان انریکه با به ثمر رساندن 53 گل بهترین آمار را در نیمه دوم مسابقات!

 تنها 9 درصد گل های این فصل بارسا توسط هافبک های این تیم به ثمر رسیدن یکی از ضعیف ترین آمار در بین تیم های حاضر در لالیگا.

 در تنها ال کلاسیکو دیگر برگزار شده در روز 22 ماه مارس تیم فوتبال رئال مادرید در سال 1936 در ورزشگاه خانگی خود 3-0 به پیروزی رسیده است.

 از آخرین باری که تیم فوتبال بارسلونا به عنوان صدرنشین لیگ به مصاف رئال مادرید رفته و شکست خورده است نزدیک به 85 سال می گذرد.

 لیونل مسی و کریستیانو رونالدو تا به حال در 22 دیدار ال کلاسیکو به مصاف هم رفتند که 10 پیروزی برای یاران مسی، 6 تساوی و 6 پیروزی برای یاران رونالدو به ثبت رسیده است.

 رکورد کارلو آنچلوتی در تمام دوران مربیگری خود که به سه تیم مختلف به نیوکمپ آمده دو شکست و دو تساوی است و وی تا به حال در این ورزشگاه به پیروزی نرسیده است.

 مثلث MSN  بارسا تا بدین جا 56 و مثلث BBC رئال مادرید 55 گل در رقابت های این فصل لالیگا به ثمر رسانده اند.

 لوئیز انریکه سرمربی بارسا به عنوان بازیکن این تیم تا به حال 3 توپ را در ورزشگاه نیوکمپ وارد دروازه رئالی ها کرده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 2 فروردين 1394 | 18:4 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.