دیوید بکهام: رئال مادرید در الکلاسیکو پیروز خواهد شد؛ عاشق آنچلوتی هستم

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

دیوید بکهام: رئال مادرید در الکلاسیکو پیروز خواهد شد؛ عاشق آنچلوتی هستم

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

دیوید بکهام: رئال مادرید در الکلاسیکو پیروز خواهد شد؛ عاشق آنچلوتی هستم

طرفداری- به گزارش AS، دیوید بکهام در بازگشت به پایتخت اسپانیا، در مصاحبه ای کوتاه شرکت کرد. دیوید اعتقاد دارد که ال کلاسیکوی روز یکشنبه با برتری 2-1 رئال مادرید به پایان می رسد. او همچنین باور دارد که رئال مادرید مربی ای بهتر از آنچلوتی را پیدا نخواهد کرد. او در این باره گفت: "به عنوان یک فرد و یک مربی، شما نمی توانید فردی را بهتر از آنچلوتی پیدا کنید." 

در ادامه نیز مصاحبه بکهام با AS را خواهیم خواند: 

* الکلاسیکوی روز یکشنبه را چگونه ارزیابی می کنید؟ 

من فکر می کنم این بازی برای هردو تیم بسیار مهم است. شفاف بگویم که من در این بازی طرفدار رئال مادرید هستیم، البته در عین حال برای بارسلونا نیز احترام قائل هستم. در این بازی نیز فکر می کنم دو تیم بسیار نزدیک با یکدیگر قابت کنم. واقعاً سخت است که بگوییم کدام تیم پیروز می شود. مردم در مورد عملکرد روزهای اخیر مادرید صحبت می کنند، اما برای من، آن ها بهترین تیم در دنیا هستند و دارای بهترین بازیکنان دنیا هستند. بنابراین بازی سختی را شاهد خواهیم بود. 

* چه عاملی باعث افت رئال مادرید در سال جدید (2015) شده است؟ 

می دانید، اگر رئال مادید در هر بازی 4-0 یا 5-0 پیروز نشود، مردم می گویند که آن ها مشکل دارند. رئال مادرید در تمام دنیا هواداران زیادی را دارد و آن ها آرزو دارند که تیمشان همیشه در اوج باشد. زمانی که شما فصلی مانند رئال مادریدِ سال گذشته را دارید، قهرمان لیگ قهرمانان می شوید و ... چیزی بهتر از این وجود ندارد. هر نمایشی به جز آن بازی ها، نمایشی ناامید کننده تلقی می شود. درحالی که بازیکنان همان بازیکنان هستند و مربی هم همان مربی است. در رئال مادرید، بازیکنانی فوق العاده بزرگ در کنار مربی ای کاربلد کار می کنند و آن ها در دنیا بهترین هستند.  بنابراین من فکر نمی کنم رئال مادرید دچار مشکلی شده باشد. آن ها همچنان در جمع مدعیان قهرمانی لالیگا قرار دارند و در لیگ قهرمانان اروپا نیز در مرحله یک چهارم نهایی حضور دارند. با این تفاسیر، من افتی را در آن ها نمی بینم، مشکل این است که انتظارات از بزرگترین باشگاه جهان همیشه زیاد و بالاست. 

* کارلو آنچلوتی کسی است که شما او را به خوبی می شناسید، در مورد او چه فکری می کنید؟ 

من عاشق آنچلوتی هستم. او یکی از بهترین افرادی است که من در زندگی ام او را دیده ام. او یکی از بهترین مربیان است که من در کنار او کار کرده ام. او مربی ای فروتن است که اشتیاق بازی و پیروزی را به شما می دهد. او یک برنده است. همیشه در همه جا موفق بوده است و برای من، او فقط فردی محبوب نیست، بلکه یکی از بهترین مربیان برای من است که تا کنون در کنارش کار کرده ام. دیدن موفقیت فوق العاده ای که او در رئال مادرید نیز کسب کرده است نیز برای من چندان شگفت آور نیست، چرا که او همیشه بهترین است. من به او به عنوان یک فرد و یک مربی نگاه می کنم؛ او یکی از بهترین هاست و در این مورد شکی نیست.

* فکر می کنید آنچلوتی فردی مناسب برای رئال مادرید است؟ 

 از نظر من، بله، چرا که او می داند که چطور به بازیکنان احترام بگذارد، او می داند که چگونه از بازیکنان بهترین بهره را ببرد و بازیکنان نیز برای او، احترام خاصی را قائل هستند. در هر صورت از نظر من، او بهترین فرد برای رئال مادرید است.

* نظر شما در مورد گرث بیل در رئال مادرید چیست؟ 

گرث بیل فصل گذشته بسیار فوق العاده کار کرد. او گل های بسیار مهمی را برای رئال مادرید به ثمر رساند. به عنوان یکی از گرانترین بازیکنان تاریخ سال گذشته وارد مادرید شد و همین عامل باعث می شود انتظارات از او بسیار بالا باشد. گرث یکی از بهترین بازیکنان حال حاضر در جهان است که در کنار سایر بازیکنان بزرگ تیم کار می کند. بازی کردن در کنار کریستیانو، سرخیو راموس، ایکر کاسیاس و سایر بازیکنان، باعث می شود که او به بازیکن بهتری تبدیل شود. فصل گذشته او فوق العاده خوب بود و سال بسیار خوبی را پشت سر گذاشت. در این فصل نیز او بسیار خوب کار کرده است، البته همیشه لحظاتی هستند که شما در بازی ناکام می شوید. بنابراین خیلی طبیعی است که او را به عنوان یکی از بهترین بازیکنان جهان بشناسیم. او گل های فوق العاده ای را به ثمر می رساند و در این فصل نیز همچنان به روند خوب خود ادامه داده است. از نظر من، او یکی از بهترین هاست.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 2 فروردين 1394 | 12:4 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.