کارلو آنچلوتی: ال کلاسیکو به اندازه دیدار مقابل اتلتیکو تعیین کننده نیست

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کارلو آنچلوتی: ال کلاسیکو به اندازه دیدار مقابل اتلتیکو تعیین کننده نیست

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کارلو آنچلوتی: ال کلاسیکو به اندازه دیدار مقابل اتلتیکو تعیین کننده نیست

مدعی نبودن: "مدعی بودن یا نبودن به روندی که تیم طی می کند بستگی ندارد. روند اخیر بارسا بهتر از ما بوده است اما این بازی برای هر دو تیم سخت خواهد بود. ما با اعتماد به نفس بالایی به این مسابقه می رویم چون فرصت فوق العاده ای است و اگر پیروز شویم، بار دیگر به صدر جدول لیگ صعود خواهیم کرد."

ال کلاسیکو: "به اندازه دیدار مقابل اتلتیکو مادرید در چمپیونزلیگ تعیین کننده نخواهد بود."

ترکیب اصلی: "من قصد ندارم خودم را در این رابطه دیوانه کنم - ما برای این بازی آماده شده ایم و روی استراتژی های خود کار کرده ایم. ما هرکاری که برای کسب پیروزی لازم باشد انجام خواهیم داد."

سورپرایز ها: "هر دوی ما سبک بازی مخصوص به خود را داریم و هدف این است که آن را در طول بازی تحمیل کنیم. ما امیدواریم که شخصیت خود را نشان دهیم، نه چیزی بیشتر از این."

مسـی: "مسی در حال حاضر فرم فوق العاده ای دارد - مثل تمام بازیکنان بارسلونا، اما مسی به خصوص است."

محیط رختکن: "جو حاکم بر رختکن متفاوت است چون این یک بازی ویژه است. ما در مقعطی مهم از فصل در مقابل تیمی فوق العاده قرار می گیریم. به همین دلیل به شکل ویژه ای آماده این مسابقه شده ایم. بازیکنان آرام و مطمئن هستند و آماده اند تا بهترین بازی ممکن را ارائه کنند."

کلید پیروزی: "ما باید در خط دفاع و حمله بهترین بازی ممکن را ارائه کنیم، شخصیت خود را نشان دهیم و سبک بازی خود را تحمیل کنیم."

ساکی گفته است بزرگترین ویژگی شما صبوری است: "این بخشی از شخصیت من است، هرچند جو اینجا نیز کمک می کند. برخی شاید فکر کنند که صبر من هیچ حد و حدودی ندارد اما من هم محدودیت هایی دارم. فکر می کنم در این شغل مهم است که در رفتار با مطبوعات، باشگاه، بازیکنان و همچنین آماده شدن برای دیدار هایی مثل بازی فردا خونسردی خود را حفظ کنیم. من سعی می کنم خونسرد باشم و مثبت فکر کنم - به خصوص با بازیکنان. ما اخیراً خوب بازی نکرده ایم اما اعتماد به نفس ما دقیقاً به اندازه سابق است."

افت قوای جسمانی در دیدار مقابل شالکه: "حالا بازیکنان خیلی بهتر به نظر می رسند. بازگشت سرخیو راموس و مودریچ کمک بزرگی به ما محسوب می شود، همه اعضای تیم از لحاظ جسمی بهبود یافته اند هرچند برنده این مسابقه را قدرت ذهنی تعیین خواهد کرد نه وضعیت جسمانی."

آینده شما: "احساس نمی کنم که چیزی برای من در خطر باشد، این تنها یک بازی مهم برای مادریدیستا ها است. برای بارسلونا هم همینطور است. هر دو تیم یک تصویر جهانی دارند که باید با آن زندگی کنند و یک تصور خوب از خود ارائه کنند."

حال کریستیانو رونالدو: "کریستیانو خوب است، او خوب کار می کند، و تمام هفته سخت کار کرده است. او کاملاً آماده است - درست مثل سایر بازیکنان حاضر در اینجا. او فاقد نگرش و تمرکز نیست و کاملاً متمرکز است."

نیاز به کریستیانو برای ایفای نقشی کلیدی: "شاید او اخیراً در بهترین فرم خود نبوده باشد اما او در چمپیونزلیگ ما را حفظ کرد."

بیـل: "هیچ بازیکنی بیشتر از بقیه مسئولیت ندارد. ما با 11 بازیکن حمله و با 11 بازیکن دفاع خواهیم کرد. او جناح بازی خود را عوض نخواهد کرد؛ و هرگز در هافبک میانی قرار نگرفته است."

بازی برای تساوی: "من در کارنامه ام هیچوقت برای مساوی بازی نکرده ام؛ ما فردا برای کسب پیروزی بازی خواهیم کرد."

اودگـارد: "اودگارد آینده فوق العاده ای در پیش دارد. او خوب بازی می کند و سخت تمرین می کند. برای او دعوت شدن به تیم ملی نروژ خوب است؛ نمی خواهیم به او فشار وارد کنیم."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 1 فروردين 1394 | 21:47 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.