پله: مسی از رونالدو بهتر است و جرارد به مانند بکن‌باوئر است

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

پله: مسی از رونالدو بهتر است و جرارد به مانند بکن‌باوئر است

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

پله: مسی از رونالدو بهتر است و جرارد به مانند بکن‌باوئر است

طرفداری- چند روز پس از عملکرد درخشان لیونل مسی در بازی مقابل منچسترسیتی، پله در فروشگاه ساندویچی در مرکز لندن نشست و به تمجید از این مهاجم آرژانتینی پرداخت. او به دیلی میل گفت: "من هیچوقت (در جایگاه بیننده) بازی خودم را ندیدم اما فکر می کنم بازیکن بهتری به نسبت او بودم."

سه ماه پس از ترک بیمارستان در برزیل به دلیل عفونت دستگاه ادراری و اینک در سلامت کامل، پله حرف های زیادی برای گفتن دارد. او در کنار رابی فاولر واستیو مک منمن نشست و به صحبت در مورد مسی، رونالدو، استیون جرارد و فوتبال انگلستان پرداخت.

او گفت: "بدون تردید دو بازیکن برتر کنونی دنیای فوتبال مسی و رونالدو هستند. کدام یک بهترند؟ مسی بهترین بازیکن ده سال اخیر بوده است. او ده سال است که در این سطح بازی می کند. او هیچگاه بسیار بد بازی نمی کند و مشکل بزرگی پیش نمی آورد. رونالدو یک مهاجم است که گلزنی می کند اما شما باید پاس گل های مسی را نیز در نظر بگیرید."

او که به عنوان بهترین بازیکن تاریخ فوتبال انتخاب شده است، بدون خجالت و یا  شکسته نفسی خود را از مسی بهتر می داند. پله افزود: "فکر می کنم من در هوا بهتر کار می کردم و به نسبت او بهتر با هر دو پا کار می کردم."

او که همواره لیگ برتر را با دقت دنبال می کند اعتقاد دارد این لیگ اگرچه در اروپا با مشکلاتی روبرو شده است، اما از کیفیت آن کاسته نشده است. گلزن بزرگ برزیلی افزرود: "اعتراف به این مطلب برای من به عنوان یک برزیلی دشوار است اما اگرچه باشگاه های شما در اروپا با مشکل مواجه شدند؛ اما هنوز بهترین لیگ را دارید. فراموش نکنید که شکست بخشی از بازی است اما تردیدی در مورد اینکه لیگ برتر بهترین لیگ است وجود ندارد. فکر نمی کنم ایراد بزرگی وجود داشته باشد. گاهی اتفاقاتی رخ می دهند که قابل توضیح نیستند. مثال مشابه تیم ملی کشور من است. ما پنج بار قهرمان جهان شده ایم اما دو جام جهانی در خانه را شکست خورده ایم. نمی توان دلیل آن را توضیح داد. من تنها 9 سال داشتم که جام جهانی در برزیل برگزار شد و وقتی در ماراکانا به اروگوئه باختیم از پدرم پرسیدم چه اتفاقی افتاد؟ او گریه کرد و گفت شکست خوردیم. پس از آن روز پنج بار قهرمان جهان شدیم. من آن قدر خوش شانس بودم که در متن سه قهرمانی حضور داشتم. اما بار دیگر جام جهانی به برزیل بازگشت و ما شکست خوردیم. این اتفاقی در خصوص انگلستان هم وجود دارد. اینجا تیم ها و بازیکنان بسیار خوبی دارید."

چهل سال از روزی که پله با فرانس بکن باوئر، کارلوس آلبرتو و آندرانیک اسکندریان در نیویورک کاسموس حضور همبازی شد می گذرد. او کسی است که تصمیم استیون جرارد برای انتقال به لیگ آمریکا را بیشتر از هر کسی درک می کند. پله در این خصوص گفت: "جرارد را خیلی دوس دارم. اگر بخواهیم تیمی از بهترین ها انتخاب کنم او در ترکیب من جا می گیرد. او هم به مانند کاکا انتقال به آمریکا را انتخاب کرد. اگر می خواهید استراحت کنید و بعد بازنشست شوید آن جا با رقابتی کوچک تر، انتخاب خوبی خواهد بود. شاید او دوست داشته باشد کمی آرامش را تجربه کند. در زمان من، بکن باوئر، جرج بست، زیکو و کارلوس آلبرتو هم به همین راه رفتند. اما مردم متوجه نمی شوند آمریکا سطح خوبی در فوتبال دارد."

وقتی از او در خصوص جایگاه جرارد بین بهترین هافبک های دنیای فوتبال سوال شد گفت: "مردم شاید به خوبی به یاد نیاورند اما بکن باوئر هم سطحی مشابه داشت. من جرارد را دوست دارم. او بازیکن باهوشی است. تردیدی نیست که هر دوی آن ها در تیم برتر تمام تاریخ فوتبال من جای می گیرند."

او در خصوص کیفیت دربی جزیره و مقایسه آن با ال کلاسیکو گفت: "آن ها بازی های بسیار مشابهی هستند. همیشه رفتن به آنفیلد را دوست دارم. همیشه عاشق رفتن به آنجا و دیدن بازی خوب هستم. بارسلونا بازیکن فوق العاده ای دارد. تنها در مورد مسی صحبت نمی کنم و باید از ژاوی و نیمار هم یاد کنم. اگر کیفیت های فردی را کنار بگذاریم لیورپول و بارسلونا به عنوان یک تیم بسیار شبیه به هم هستند."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 1 فروردين 1394 | 10:32 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.