فلورنتینو پرز: مارکا و AS دروغ می گویند؛ آنچلوتی سرمربی ما خواهد بود

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

فلورنتینو پرز: مارکا و AS دروغ می گویند؛ آنچلوتی سرمربی ما خواهد بود

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

فلورنتینو پرز: مارکا و AS دروغ می گویند؛ آنچلوتی سرمربی ما خواهد بود

فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید گمانه زنی ها مبنی براینکه شغل کارلو آنچلوتی در معرض خطر است را رد کرده و علیه رسانه هایی که منفی می نویسند موضع گرفت.

طـرفداری- امروز Marca مدعی شد در صورتی که رئال مادرید در ال کلاسیکو بازی را واگذار کند، دوره سرمربی ایتالیایی در اسپانیا نیز به پایان خواهد رسید، اما پرز در گفتگو با AS اظهار داشت:

"حملات به مربی و بازیکنان ما بی تناسب و مضحک است. باشگاه به مربی و بازیکنان اطمینان دارد. هرآنچه در روزهای پیش رو رخ دهد، آنچلوتی سرمربی رئال مادرید باقی خواهد ماند. من از همه هواداران می خواهم که از بازیکنان و مربی حمایت کرده و با آنها مهربان باشند. فکر می کنم برخی هواداران با گزارش رسانه ها سردرگم شده اند.

"من هر روز برای تکذیب شایعات مصاحبه نخواهم کرد. رئیس باشگاه به مربی و بازیکنان خود افتخار می کند. ما همیشه بیشتر مورد انتقاد واقع می شویم اما نمی توانیم اجازه دهیم اطلاعاتی که با واقعیت مطابقتی ندارند، منتشر شوند. ما در لیگ دوم هستیم و به مرحله یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ صعود کرده ایم. این کار آسانی نیست و هرکسی این کار را انجام نمی دهد.

"هر اتفاقی که در نوکمپ رخ دهد، هیچ چیزی تغییر نخواهد کرد. ما با تمام شور و اشتیاق و مسئولیت پذیری به آنجا خواهیم رفت و برای کسب پیروزی تلاش خواهیم کرد. آیا ما آماده پیروز شدن نیستیم؟ ما قهرمان اروپا، جام حذفی اسپانیا و جام باشگاه های جهان هستیم."

پرز همچنین از فصل نخست آنچلوتی نیز دفاع کرد، و به این نکته اشاره کرد که وی آنها را به قهرمانی در چمپیونزلیگ و کسب دسیما هدایت کرده است، اما وقتی مستقیماً از او پرسیده شد که آیا آنچلوتی فصل بعد هم در سانتیاگو برنابئو خواهد ماند یا خیر، وی کمی با احتیاط پاسخ داد:

"من هر آنچه گفتنی بود را گفتم، چه مارکا آن را دوست داشته باشد یا نه. او مورد اطمینان هیئت مدیره و ریاست باشگاه است. من لازم نیست فقط به خاطر اینکه مارکا به من دستور می دهد، چیزی را تصویب کنم. اگر می خواهید مرا سرزنش کنید، مشکلی نیست. اما من این مسئولیت را دارم که بگویم آنچه AS از زبان من چاپ کرده دروغ است. آنها تلاش می کنند تا رئال مادرید را بی ثبات نشان دهند.

"من در مورد کریستیانو صحبت نخواهم کرد. نمی دانم درست است که او تا پایان فصل با رسانه ها صحبت نخواهد کرد یا خیر. دستور دادن به کریستیانو برای مصاحبه؟ من خیلی حرف نمی زنم. من فقط امروز به خاطر اینکه میان هواداران و بازیکنان انتقاداتی به وجود آمده بود، صحبت کردم. مطمئنم که وقتی دوباره قهرمان چمپیونزلیگ شویم او خیلی صحبت خواهد کرد.

"محیلی منفی که شما هر روز در رادیو از آن صحبت می کنید، فکر نمی کنم وجود داشته باشد. تا دو ماه پیش ما خوب بازی می کردیم، و فوتبال فوق العاده ای ارائه می کردیم، و برای بسیاری بهترین بازی های تاریخ باشگاه بود."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 22 اسفند 1393 | 9:59 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.