فلورنتینو پرز خطاب به آنچلوتی: تیم را از بحران خارج کن

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

فلورنتینو پرز خطاب به آنچلوتی: تیم را از بحران خارج کن

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

فلورنتینو پرز خطاب به آنچلوتی: تیم را از بحران خارج کن

فلورنتینو پرز پس از شکست مقابل شالکه به صورت قابل مشاهده ای ناراحت و عصبانی بود

صرفداری- بنا به گزارش MARCA فلورنتینو پرز پس از شکست در مقابل شالکه مثل همیشه به رختکن تیم رفت ولی قبل از صحبت با بازیکنان تیم آنچلوتی را به گوشه ای برد و با او صحبت کرد. هر دو آنها به شدت نگران و عصبی به نظر می رسیدند.

قبل از این پرز بارها حمایت خود را نسبت به مربی ایتالیایی اش آنچلوتی نشان داده بود ولی نا خواسته مجبور به گرفتن تصمیمی است که تیم را از این بحران خارج کند.

پرز به آنچلوتی گفت: "هرکاری که دوست داری انجام بده، هر بازیکنی را می خواهی عوض کن و با هر سیستمی قبول داری تیم را بچین اما باید این بحران را از بین ببری." فلورنتینو پرز می داند که مربی 55 ساله اش به خوبی قادر به عبور از بحران های بزرگ تر از این نیز می باشد. مثل فصل پیش که آنچلوتی به خوبی از بحران های پر سر و صدا تیم را عبور داد و قهرمانی نیز کسب کرد.

هرچند پرز می داند که تیم در حالت سقوط آزاد قرار گرفته و دوست ندارد آنچلوتی کنترل را روی تیمش از دست بدهد. فلورنتینو هیچ گاه قدرت و جذبه آنچلوتی را در رختکن زیر سؤال نبرده است ولی بعد از شکست از شالکه، او راه حل سریعی را برای خروج از این وضعیت می خواهد.

بازیکنان تیم از سمت پرز صحبت های سخت گیرانه نشنیدند چون نه زمان و نه مکان مناسبی برای این کار بود. اما پرز در آخر به آن ها اهمیت بسیار بالای پوشیدن پیراهن رئال مادرید را یاد آورشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 22 اسفند 1393 | 9:59 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.