فردیناند: رونالدو و مسی در کنار افرادی مانند مارادونا و پله هستند

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

فردیناند: رونالدو و مسی در کنار افرادی مانند مارادونا و پله هستند

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

فردیناند: رونالدو و مسی در کنار افرادی مانند مارادونا و پله هستند

ریو فردیناند، مدافع سابق تیم ملی‌ انگلستان و باشگاه‌های لیدز یونایتد و منچستر ینایتد که در این فصل برای QPR به میدان می‌‌رود، مصاحبه مفصل با بخش بین الملل سایت گل ترتیب داده است و در مورد موارد زیادی صحبت کرده است.

طرفداری- به گزارش بخش بین الملل سایت گل، فردیناند در مورد کریستیانو رونالدو هم بازی سابق او در یونایتد می‌‌گوید: "آیا رونالدو در کنار مارادونا و پله از بهترین‌های تاریخ است؟ بله. قطعا و 100%. هم او و هم مسی. احتمالا ما آنچه لایق آنها است را در مورد آنها به کار نمی‌‌بریم زیرا در این دوره این دو با بقیه متفاوت هستند. ریوالدو، رونالدینیو و رونالدو برزیلی فصلی 30 گل می‌‌زدند و ما می‌‌گفتیم که فوق العاده است. مسی و رونالدو اگر ۳۰ گل در هر فصل بزند، می‌‌گوییم که افت کرده اند. آنها 6 یا 7 سال است که در بالاترین رده در حال بازی هستند."

وی در ادامه در مورد دوران رونالدو در انگلستان می‌‌گوید: "فکر می‌‌کنم همه ما از آمدن رونالدو به یونایتد، می‌‌دانستیم که روزی رونالدو تبدیل به یک بازیکن فوق العاده خواهد شد با این حال آمار گلزنی او در این چند سال باور نکردنی است. با اینکه می‌‌دانستیم بازیکن فوق العاده خواهد شد. او آن خواست، تمرین زیاد و توانایی‌ را با هم ترکیب کرده است."

مدافع سابق سه‌ شیر‌ها در مورد گرت بیل هم صحبت می‌‌کند: "فصل اول او در مادرید باور نکردنی بود. حتی خودش هم رویای رسیدن به آن جام‌ها را نداشت. هم جام‌های زیادی گرفت و هم بازی‌های زیبایی انجام داد. با این حال فصل دوم او کمی‌ آرام تر بوده است با اینکه اینها همه بخشی از فوتبال است. همیشه فکر می‌‌کنم که هرچقدر هم که با استعداد و جوان باشید، فصل دوم دشوار خواهد بود. تیم‌ها خواهند فهمید که شما چطور بازی می‌‌کنید و به شما عادت می‌‌کنند. سال دوم هیچگاه آسان نیست اما فکر می‌‌کنم که او به اندازه کافی‌ برای بر آمدن از این مشکل، خوب است. 

"وجود رونالدو برای بیل مشکل نخواهد بود. آنها فصل گذشته چمپیونزلیگ را با هم بردند. فکر نمی‌‌کنم که او این مساله را به چشم یک مشکل ببیند."

بیل در 37 بازی رئال مادرید در همه رقابت‌ها در این فصل، 14 گل زده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 20 اسفند 1393 | 22:10 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.