کارلو آنچلوتی: سیستم 3-3-4 هویت ماست و تغییر نخواهد کرد؛ به خط حمله کاملاً ایمان دارم

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کارلو آنچلوتی: سیستم 3-3-4 هویت ماست و تغییر نخواهد کرد؛ به خط حمله کاملاً ایمان دارم

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کارلو آنچلوتی: سیستم 3-3-4 هویت ماست و تغییر نخواهد کرد؛ به خط حمله کاملاً ایمان دارم

طـرفداری- بنا به گزارش AS، این مربی همچنین راجع به جدال فردا شب تیمش مقابل شالکه نیز صحبت کرد.

بیـل، بنزما و کریستیانو: "در حالیکه آنها با هم به خوبی کار می کنند، هیچ چیز تغییر نخواهد کرد چرا که آنها چیزهای زیادی به تیم افزوده اند. من کاملاً به آنها ایمان دارم، در کل هیچ شک و تردیدی در این مورد وجود ندارد. آنها کمی در فرم خود افت کرده اند اما نه هر سه نفر آنها. تیم آنطور که باید به مهاجمان کمک نمی کند."

پس شما با سیستم 3-3-4 به کار خود ادامه خواهید داد؟ "همانطور که گفتم ما اصلیت خود را تغییر نخواهیم داد چرا که این نتایجی برای ما به دنبال داشته است و همه بازیکنان در آن راحت هستند. زمانی که من تغییراتی در خط میانی انجام دادم، به خاطر این بود که تعادل بیشتری به تیم ببخشم و یا به تیم نفسی تازه تزریق کنم اما سیستم همانطور باقی خواهد ماند."

صحبت با تیم پس از شکست در سن مامس: "بعد از آنچه که من در بیلبائو دیدم، می خواستم نظراتم در مورد بازی را به بازیکنان منتقل کنم و تفکراتم در مورد سختی هایی که در طول بازی متحمل شدیم را توضیح دهم. فکر می کنم بازیکنان درک کردند و با من موافق بودند. ما مشکل را شناسایی کرده ایم و هر بازی به ما فرصت اصلاح آن را خواهد داد."

مشـکل چیست؟ "من قبلاً توضیح داده ام - ما بیش از حد با توپ کار می کنیم و زمان زیادی آن را در خط میانی نگه می داریم، و به اندازه کافی آن را سریع به گردش در نمی آوریم. حرکات و پخش توپ ما باید سریع تر شود و ما بیشترین استفاده را از کیفیت مهاجمانمان نمی بریم. بعد از آن، حرکات مثلث خط حمله ما باید هماهنگ باشد تا بتوانیم سریع تر توپ را رو به جلو حرکت دهیم."

خستگی کروس و برنامه برای استراحت او: "این تفکرات که او بیش از حد بازی می کند درست نیست. در طی دو ماه اخیر ما بازی های چندان زیادی برگزار نکرده ایم؛ این مشکل از خستگی نیست، این یک مشکل فنی است که باید فوراً حل کنیم. کروس نیازی به استراحت ندارد. این حقیقت که وی تنها یک کارت زرد تا محرومیت فاصله دارد نیز، مسئله ای که باید در نظر بگیریم."

بیل در 8 بازی گذشته گلزنی نکرده است. آیا این پیامی برای بازیکنان نیمکت نشین نیست؟ "من باید تمام تیم را تغییر دهم - بنزما، کریستیانو، خط میانی،... فکر می کنم بیل از کاری که انجام می دهد راضی است. او کاملاً درک می کند و آمار او نیز بهبود خواهد یافت."

رئال مادرید به عنوان مدعی به نوکمپ نخواهد رفت... "ما در 22 مارس به نوکمپ سفر خواهیم کرد اما قبل از آن بازی هایی مقابل شالکه و لوانته داریم و سطح اعتماد به نفس ما به این دو بازی بستگی خواهد داشت. امیدوارم خوب واکنش نشان دهیم و با حداکثر اعتماد به نفس ممکن به مصاف بارسلونا برویم."

تعویض ها در جریان دیدار مقابل اتلتیک بیلبائو: "زمانی که من خسه را به میدان فرستادم معمولاً به این معنی است که سیستم از 3-3-4 به 2-4-4 تغییر پیدا کرد؛ این به خاطر اضافه کردن نیروی تازه نفس به تیم بود. فکر نمی کنم درک این مسئله کار سختی باشد."

اودگـارد: "او در لیست حضور ندارد؛ او در کاستیا خوب کار می کند. نمی دانم چقدر به حضور در تیم اصلی نزدیک شده است."

لیست تیم: "خدیرا و مودریچ در لیست هستند؛ سرخیو راموس مقابل لوانته بازخواهد گشت."

مسئولیت پذیری: "زمانی که تیم 100% خوب بازی نمی کند مربی مسئول است، درست مثل وقتی که پیروز می شویم مسئولیت مربی صفر است؛ این بدیهی است."

آیا مودریچ از ابتدا بازی خواهد کرد؟ "مودریچ کار را از روی نیمکت آغاز خواهد کرد. من در نیمه دوم 30 دقیقه به او فرصت بازی خواهم داد."

فلورنتینو پرز: "او این هفته چند بار با من تماس گرفته است تا حمایت خود را نشان دهد و مرا تشویق کند؛ او خیلی به من کمک کرده است؛ من همیشه حمایت او و باشگاه را احساس کرده ام و از این بابت سپاسگزار هستم."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 20 اسفند 1393 | 9:56 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.