بنزما: نیازی به تعریف و تمجید رسانه ها ندارم؛ پرز با من مثل پسرش رفتار می کند

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

بنزما: نیازی به تعریف و تمجید رسانه ها ندارم؛ پرز با من مثل پسرش رفتار می کند

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

بنزما: نیازی به تعریف و تمجید رسانه ها ندارم؛ پرز با من مثل پسرش رفتار می کند

کریم بنزما معتقد است که هنگام باخت رئال مادرید، هواداران این تیم و همچنین رسانه ها نسبت به او بسیار ناعادلانه برخورد می کنند. تا حدی که مهاجم فرانسوی معتقد است تمام حرکات وی زیر ذره بین قرار می گیرد و او مجاز به اشتباه نیست.

طـرفداری- بنزما در گفتگو با Bein Sports تأکید کرد: "این چیزی است که وقتی به رئال مادرید می آیید خود را برای آن آماده می کنید و من در طول مسابقه مجاز به اشتباه کردن نیستم، نه حتی در پاس دادن. در ابتدا سخت بود اما زمانی که تجربه کسب می کنید به این شرایط هم عادت می کنید. خانواده من بیشتر تحت تأثیر قرار می گیرند چرا که آنها بزرگترین هوادار من هستند. آنها بازی را تماشا می کنند و تمام مطالب را می خوانند.

"من نیازی ندارم که رسانه ها بگویند خوب بازی کرده ام یا نه. آنها افرادی هستند که اجازه اظهار نظر دارند و هیچ چیزی در مورد فوتبال نمی دانند چرا که هیچوقت یک بازی هم انجام نداده اند، اما این زندگی یک فوتبالیست است. شما باید یک هفته اینجا سپری کنید تا به حرف های من پی ببرید. من به عنوان اولین نفر می آیم و به عنوان آخرین نفر می روم.

"همچنین در خانه با ماشینی کار می کنم که برای به دست آوردن عضله ها و قدرت بیشتر به من کمک می کند. به این معنی نیست که من گل های بیشتری به ثمر خواهم رساند اما برای فیزیک بدنی مهم است. من نیازی ندارم که از جاهای دیگر بشنوم بازیکن بزرگی هستم. من می دانم چه ارزشی دارم و نسبت به آن کار می کنم.

"من حالا ششمین فصل خود با مادرید را سپری می کنم و اگر من بازیکنی مثل دیگر بازیکنان بودم، پس رئیس [فلورنتینو پرز] مثل پسرش با من رفتار نمی کرد."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 18 اسفند 1393 | 17:10 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.